10 سوال مهم خریداران دستگاه خشک‌کن میوه

سوالات خریداران دستگاه خشک کن مقاله عکس سر صفحه

با توجه به افزایش استفاده از میوه و سبزی‌های خشک‌شده ،میزان محبوبیت دستگاه خشک‌کن هرروز رو به افزایش است .میوه خشک‌شده یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در مهمانی‌ها محسوب شده و به نسبت محصولات غذایی آماده مثل چیپس و پفک سالم‌تر بوده و تنوع بیشتری هم دارد.

از طرفی استفاده از سبزی‌های خشک‌شده در زندگی شهری هرروز رو به افزایش است سبزی‌های خشک‌شده دوام بسیار بیشتری به نسبت سبزی‌های خردشده ،فریز شده یا سرخ‌شده دارد.

علاوه بر ماندگاری سبزی‌های خشک‌شده، خواص سبزیجات خشک‌شده از دست نخواهد رفت.این ماشین به دستگاه تولید چیپس میوه مشهور است که در خط تولید چیپس میوه هم کابرد دارد.

در این مطلب در آکادمی بهفر ماشین اطلس البرز 10 سؤال عمده خریداران دستگاه خشک‌کن میوه و همچنین انواع دستگاه خشک‌کن را با توضیحات کامل فنی و قیمت خرید معرفی خواهیم کرد.همچنین ماشین‌آلات وابسته دستگاه خشک‌کن همچون اسلایسر ،دستگاه بسته‌بندی و ماشین‌آلات شستشو را به شما معرفی می‌کنیم…

سوالات خریداران دستگاه خشک کن مقاله -عکس 1
 

10 سؤال عمده خریداران دستگاه خشک‌کن میوه

1- ظرفیت دستگاه

عمده‌ترین سؤالی که خریداران دستگاه خشک‌کن از خود می‌پرسند، ظرفیت این ماشین‌آلات است .خشک‌کن‌ها با ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند .نمونه‌های کوچک‌تر مناسب برای مشاغل خانگی و کارگاهی و نمونه‌های با ظرفیت بالا ساخته‌شده برای کارخانه‌های بزرگ تولیدکننده میوه و سبزی خشک‌شده هستند.

به‌طور مثال نمونه‌های تک کابین ماشین‌آلات خشک‌کن برای مشاغل کوچک و نوپا محسوب می‌شوند. نمونه‌های دو کابین برای مشاغل متوسط رو به بالا و خشک‌کن‌های تونلی برای کارخانه‌های بزرگ تولیدکننده انواع مواد غذایی و شیمیایی خشک‌شده.برای کسب اطلاعات کامل‌تر از انواع دستگاه خشک‌کن می‌توانید به مقاله دستگاه خشک‌کن بهفر ماشین البرز مراجعه کنید.

2- سوخت مصرفی دستگاه خشک‌کن

دومین و یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که خریداران دستگاه خشک‌کن و کارآفرینان از خود می‌پرسند، نوع سوخت مصرفی ماشین‌آلات خشک‌کن است.این سؤال بسیار حائز اهمیت بوده و میزان انعطاف‌پذیری دستگاه را مشخص می‌کند.

این دستگاه می‌تواند بر اساس 3 نوع سوخت(گازوئیل،گاز،برق)سفارشی‌سازی شود.نمونه‌های گازی برای مشاغل نزدیک به منابع گاز شهری بهترین گزینه محسوب می‌شوند. نمونه‌های گازوئیلی برای مکان‌هایی که دسترسی به گاز شهری وجود نداشته باشد گزینه خوبی است .

نمونه برقی هم برای مناطق دورافتاده که دسترسی به گازهای فسیلی امکان‌پذیر نیست استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش مشاوره رایگان مجموعه بهفر ماشین  تماس بگیرد.

3- جنس بدنه دستگاه خشک‌کن

جنس بدنه دستگاه از ورق آهن یا گالوانیزه ساخته‌شده که بر اساس نیاز مشتری سفارشی سازی می‌شود . بدنه دستگاه با رنگ کوره ای پودری پوشانده می‌شود. این نوع رنگ به نسبت نمونه رنگ‌های تینری و روغنی در مقابل حرارت و ضربه مقاومت بیشتری داد.

4- جنس سینی دستگاه خشک‌کن

سینی‌های داخل کابین از ورق‌های فلزی ضدزنگ ساخته‌شده است.بر اساس نیاز مشتری می‌توان بر روی سینی‌ها یک‌لایه توری از جنس پلی‌اتیلن قرارداد.این توری از چسبیدن محصول به بدنه سینی جلوگیری می‌کند.

سوالات خریداران دستگاه خشک کن مقاله -عکس 2
 

5- ابعاد دستگاه خشک‌کن

یکی دیگر از سؤال‌های متداولی که خریداران دستگاه خشک‌کن میوه از خود می‌پرسند ،ابعاد دستگاه است.ابعاد ماشین‌آلات خشک‌کن از استانداردهای خاصی برخوردار است. اما می‌تواند بر اساس نیاز و خواسته مشتری تا حدی سفارشی‌سازی شود.

نمونه‌های تک کابین و دو کابین ابعاد کوچکی داشته و تقریباً به‌اندازه یک یخچال تک اتاقک یا ساید بای ساید است. اما نمونه تونلی حجم و ظرفیت بیشتری داشته و مناسب برای کارخانه‌ها و سوله‌های بزرگ است. نمونه‌های خشک‌کن‌های خانگی هم که حجم بسیار کمی داشته و به‌اندازه یک مایکروفر هستند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر با شماره پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید.

6- عایق حرارتی دستگاه خشک‌کن

ماشین‌آلات خشک‌کن حرارت بسیار زیادی تولید می‌کنند. این حرارت باید به نحوی کنترل شود تا میزان پرتی حرارت و مصرف انرژی را به حداقل برساند.کابین ماشین‌آلات خشک‌کن توسط پشم سنگ مرغوب عایق‌بندی می‌شود.

7- دستگاه خشک‌کن قابلیت رطوبت‌گیری چه محصولاتی دارد؟

سؤال متداول خریداران دستگاه خشک‌کن این است که ماشین‌آلات خشک‌کن قابلیت رطوبت‌گیری چه محصولاتی رادارند؟دستگاه خشک‌کن مجموعه بهفر ماشین اطلس البرز انعطاف‌پذیری بسیار زیادی داشته و به‌راحتی قابل‌تغییر کاربری است. این ماشین‌آلات انواع مواد غذایی و شیمیایی را به‌راحتی رطوبت‌گیری می‌کنند .برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

8- میزان خروجی دستگاه

در فرایند رطوبت‌گیری حجم محصول کاهش پیدا می‌کند. به‌طور میانگین هر ۱۰ کیلوگرم محصول تازه یک کیلوگرم محصول خشک‌شده به ما تحویل می‌دهد.این یعنی برای تولید روزانه ۱۰۰ کیلوگرم محصول باید هزار کیلوگرم مواد اولیه داشته باشیم.

9- آیا با برق تک فاز هم می‌توان دستگاه را راه‌اندازی کرد؟

نمونه خشک‌کن‌های بهفر ماشین اطلس البرز قابلیت سفارش سازی بر اساس برق تک فاز و سه فاز رادارند این قابلیت انعطاف‌پذیری دستگاه خشک‌کن را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. قابلیت استفاده از برق تک فاز امکان استفاده از این نوع ماشین‌آلات را در مکان‌های غیر صنعتی و خانگی هم فراهم می‌کند .

10- چگونه دستگاه را راه‌اندازی کنم

نیازی که خریداران دستگاه خشک‌کن به آن دارند نحوه راه‌اندازی دستگاه است. راه‌اندازی دستگاه خشک‌کن کابینی بسیار ساده بوده و نیاز به علم و آموزش زیادی ندارد. اما در نمونه تونلی و صنعتی احتیاج به اپراتور آموزش‌دیده وجود دارد. تکنسین‌های مجموعه بهفرماشین اطلس البرز در زمان تحویل و راه‌اندازی دستگاه ،کلیه آموزش‌های راه‌اندازی را به مشتریان محترم ارائه می‌دهند.

من هنوز به‌صورت کامل جواب سؤالات خود را دریافت نکرده‌ام

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به‌روز ماشین‌آلات خشک‌کن مجموعه بفرمایید البرز می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان این مجموعه در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

مشاوره رایگان قبل از خرید

قبل از خرید به‌صورت حضوری یا تلفنی کلیه راهنمایی‌ها برای بهترین انتخاب به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

ساخت دستگاه

در مراحل ساخت متخصصان ما به‌صورت مستمر با مشتریان عزیز در تعامل بوده و بسته به نیاز مشتری دستگاه موردنظر را کاملاً سفارشی‌سازی می‌کنند.

آزمودن کیفیت

قبل از تحویل کلیه ماشین‌آلات آزمایش‌شده و تست کیفیت می‌شود.

تحویل با نظارت مشتری

در انتهای کار ماشین‌آلات بااحتیاط، همراه با نظارت خریدار بارگیری شده و برای تحویل به محل موردنظر فرستاده می‌شود.

نصب و راه‌اندازی خط تولید

گروه فنی بهفر ماشین به محل موردنظر اعزام‌شده و با دقت دستگاه یا خط تولید را مونتاژ و راه‌اندازی می‌کنند.

خدمات پس از فروش

بهفر ماشین اطلس البرز ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش واقعی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما