دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین

دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین در خط تولید پیاز داغ برای حذف آب اضافی از پیازهای خرد شده قبل از سرخ شدن استفاده می شود. این کار به چند دلیل مهم است:

کاهش زمان پخت: پیازهای آبدار زمان بیشتری برای پختن نیاز دارند و ممکن است بسوزند قبل از اینکه به طور کامل پخته شوند. در انجام امور آشپزی منزل هم ملاحظه می کنید که در ابتدا آب اضافه جمع شده حاصل از خردکردن پیاز از آن جدا و حذف می گردد.

افزایش کیفیت محصول نهایی: جهت ترد شدن محصول پیاز داغ و بالابردن کیفیت آن و کاهش مصرف روغن در سرخ کردن آنها، این محصولات پیش از سرخ شدن یا تفت دیدن، آبگیری می شوند.

کاهش ضایعات: پیازهای آبدار بیشتر مستعد فساد و خرابی هستند بنابراین اگر آب اضافه آنها گرفته شود امکان از بین رفتن و فساد این محصول بسیار پایین می آید.

نکته قابل تامل اینکه، پیاز داغ تولیدی یا پیاز سرخ شده حاصل از این خط تولید نیز باید روغن گیری بشوند. این محصولات معمولاً به صورت خشک شده تحویل مشتری می شود. یکی از کارهای مهمی که پیش از سرخ شدن باید انجام شود. روغن گیری آنها است. این بخش نیز دستگاه مختص به خود را دارد.

مشخصات فنی دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین

ظرفیت دستگاه آبگیر پیاز داغ بر حسب کیلوگرم در ساعت سنجیده می ‌شود. ظرفیت رایج دستگاه‌ های آبگیر پیاز داغ در بازار بین 10 تا 100 کیلوگرم در ساعت است.

قدرت موتور دستگاه آبگیر پیاز داغ بر حسب اسب بخار سنجیده می ‌شود. قدرت موتور رایج دستگاه‌ های آبگیر پیاز داغ بین 1 تا 5 اسب بخار است.

انتخاب دستگاه با قدرت موتور مناسب، به ظرفیت و نوع دستگاه بستگی دارد.

جنس بدنه دستگاه آبگیر پیاز داغ معمولاً از استیل ضد زنگ یا فولاد ضد زنگ است.

استفاده از جنس استیل ضد زنگ، به دوام و طول عمر دستگاه می‌افزاید.

کاربرد دستگاه آبگیر خط پیاز داغ چیست؟

دستگاه آبگیر یکی از اجزای مهم در خط تولید پیاز داغ است که وظایف مهمی را در فرآیند تولید بر عهده دارد.

عملکرد اصلی دستگاه آبگیر:

حذف آب اضافی از پیازهای خرد شده: قبل از سرخ شدن پیازها، آنها را به طور کامل شسته و سپس خرد می کنند. در این مرحله، پیازها مقدار زیادی آب به خود جذب می کنند که می تواند کیفیت محصول نهایی را تحت تاثیر قرار دهد. دستگاه آبگیر با استفاده از مکانیزم های مختلف (مانند نیروی گریز از مرکز یا فشار) آب اضافی را از پیازها جدا می کند.

استفاده از دستگاه آبگیر خط پیاز داغ در کدام خطوط تولید مناسب است؟

یکی از مهمترین خطوط تولیدی که از این دستگاه استفاده می کند. خط تولید پیاز داغ یا پیاز سرخ شده می باشد. تمامی خطوط تولیدی که مربوط به مواد غذایی هستند از این دستگاه استفاده می کنند. در نظر بگیرید خط تولید و پخت آش چقدر نیازمند این دستگاه می باشد. یا خط تولید و پخت انواع غذاهای سنتی نیازمند محصول پیاز آبگیری شده هستند. این اتفاق آب دار شدن پیازها پس از خرد کردن آنها پدید می آید. پیازها توسط دستگاه خردکن پیاز به صورت خلال یا حلقه حلقه در می آیند و سپس شستشو می شوند. در نتیجه در ادامه پیش از عملیات سرخ کردن، آبگیری می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه آبگیر خط پیاز داغ چیست؟

پیازهای آبدار زمان بیشتری برای پختن نیاز دارند و ممکن است بسوزند قبل از اینکه به طور کامل پخته شوند. حذف آب اضافی از پیازها به کاهش زمان پخت و افزایش سرعت فرآیند تولید کمک می کند.

از طرفی، پیازهای کم آب، تردتر و خوشمزه ‌تر می ‌شوند و روغن کمتری جذب می ‌کنند. این امر به افزایش کیفیت و ماندگاری محصول نهایی منجر می شود.

همچنین حذف آب اضافی از پیازها به کاهش ضایعات و افزایش سودآوری خط تولید کمک می کند.

کارکرد دستگاه آبگیر خط پیاز داغ چگونه است؟

این دستگاه در خط تولید پیاز سرخ شده یا پیاز داغ مورد استفاده قرار میگیرد. چنانچه خطوط تولید مواد غذایی دیگری داشته باشید که از محصولات شما پیاز خرد شده می باشد می توانید برای آبگیری آن از این دستگاه استفاده نمایید.

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ: این نوع دستگاه از نیروی گریز از مرکز برای جدا کردن آب از پیازها استفاده می کند. پیازها در یک سبد یا محفظه ی چرخان قرار می گیرند و با سرعت بالا می چرخند. نیروی گریز از مرکز باعث می شود که آب از پیازها جدا شده و به بیرون از سبد یا محفظه پرتاب شود.

دستگاه آبگیر پرس: این نوع دستگاه پیازها را بین دو صفحه پرس می کند تا آب آنها خارج شود. پیازها به داخل مخزن دستگاه ریخته می شوند و سپس صفحه ی پرس با فشار زیاد به آنها اعمال می شود.

قیمت دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین را از کجا دریافت نمایید؟

قیمت دستگاه آبگیر پیاز داغ به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت، نوع، برند و آپشن ‌های اضافی آن بستگی دارد.

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه آبگیر پیاز داغ، ظرفیت آن است. دستگاه‌های آبگیر پیاز داغ با ظرفیت‌های مختلف از جمله 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 100 کیلوگرم در بازار موجود هستند. به طور طبیعی، هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه و قیمت انواع دستگاه ها نسبت به تغییر قیمت دلار و ارز تغییر می کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دقیق دستگاه آبگیر پیاز داغ با توجه به نیازهای خود، می ‌توانید با ما تماس بگیرید یا از وب سایت ما دیدن کنید.

شرایط فروش دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین را از کجا مطلع شوید؟

تمامی دستگاه های شرکت بزرگ بهفر ماشین اطلس البرز را می توانید هم به صورت حضوری و هم از طریق شبکه های مجازی و تلفنی خرید نمایید. برای ارسال آنها با خود شرکت در تماس خواهید بود. چنانچه بخواهید از کیفیت دستگاه ها مطمئن شوید می توانید همراه با محصولات به شرکت بیایید و دستگاه ها را تست کنید و نحوه استفاده از آنها را نیز همانجا آموزش ببینید. این مشاوره ای رایگان در جهت تسهیل انتخاب و خرید دستگاه آبگیر خط پیاز داغ خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه آبگیر خط پیاز داغ بهفر ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما