دستگاه شیرینگ بطری

دستگاه شیرینگ بطری

دستگاه شیرینگ بطری یکی از ماشین‌آلات تولیدی مجموعه بهفر ماشین البرز است که در انتهای خطوط تولید و بسته‌بندی انواع بطری به کار می‌رود. این دستگاه انواع بطری فلزی، پلاستیکی، شیشه‌ای… را توسط سلفون نایلونی، در پک‌های 4،6،8،12…بسته‌بندی کرده و آماده بازار فروش می‌کند.به طور مثال میتوان به دستگاه شیرینگ بطری آب معدنی اشاره کرد.

دستگاه شیرینگ بطری برای پک کردن دسته‌ای از محصولات استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند انواع بطری را در سایزهای مختلف به‌راحتی پک کرده و محدودیتی در اندازه بسته‌بندی بطری ندارد. البته این دستگاه قابلیت شرینگ انواع کیسه و کارتون را داشته و حتی در مدل شرینک پک کابینی می‌توان ظروف درب باز را هم شرینگ کرد.

مدل‌های مختلفی از این دستگاه با ظرفیت‌ها و کارایی متفاوت طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام کاربرد خاص خود رادارند. حال با توجه به تنوع تولید در این نمونه ماشین‌آلات، کدام دستگاه شرینگ بطری مناسب کار شما است؟ در این مطلب در پایگاه دانش بهفر ماشین اطلس البرز انواع دستگاه شرینگ بطری را همراه با توضیحات کامل و قیمت خرید معرفی خواهیم کرد…

عکس 1 مقاله دستگاه شرینگ بطری

انواع دستگاه شیرینگ بطری

1- دستگاه شیرینگ بطری دستی:

این دستگاه تنها مجهز به یک کوره است. کلیه فرایند سلفون کشی و چیدمان بطری‌ها و قرار دادن در کنار یکدیگر، توسط اپراتور انجام می‌شود. این دستگاه اقتصادی‌ترین نمونه تولیدی توسط مجموعه بهفر ماشین بوده و نیاز به یک یا دو اپراتور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

2-دستگاه شیرینگ بطری تونلی نیمه اتوماتیک:

دستگاه شرینگ بطری تونلی نیمه اتوماتیک مجهز به یک پدال بوده و در مراحل  سلفون کشی نیاز به فشار این پدال توسط یک اپراتور وجود دارد.با فشار پدال، رول سلفونی به هم دوخته‌شده و بطری های سلفون کشی شده به ورودی کوره هدایت می‌شود.

تفاوت نمونه نیمه اتوماتیک با دستی وجود پدال و اتوی نیمه اتوماتیک است.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در ساعات اداری (8 صبح تا 7 بعد از ظهر) تماس بگیرید.

ماشین‌آلات شرینگ بهفر ماشین قابلیت کارکرد با مشعل گازی یا المنت برقی را دارند.

3-دستگاه شرینگ بطری اتوماتیک:

فرایند شرینگ در دستگاه شرینگ بطری تمام‌اتوماتیک کاملاً خودکاراست. در این مدل ماشین شرینگ کلیه مراحل سلفون کشی، دوخت و هدایت محصول به سمت کوره، به شکل کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود. تشخیص مراحل شرینگ توسط یک حس‌گر کنترل می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

ماشین‌آلات شرینگ بهفر ماشین قابلیت کار با برق تک فاز و یا 3 فاز رادارند.

4-دستگاه شرینگ بطری تمام اتوماتیک:

تفاوت دستگاه شرینگ بطری تمام‌اتوماتیک با نمونه اتوماتیک در کانوایر یا نوار نقاله آن است. این دستگاه مجهز به یک نوار نقاله است که در خط تولید،ماشین قرار گرفته قبل از دستگاه شرینگ را به آن متصل می‌کند. این یعنی برای هدایت محصول از دستگاه بسته‌بندی به دستگاه شرینگ دیگر نیازی به نیروی انسانی وجود ندارد.

این دستگاه برای خطوط مکانیزه به‌کاررفته و بیشتر برای محصولات سنگین کاربرد دارد.از این رو یکی از بهترین گزینه های برای شرینگ انواع بطری محسوب میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در ساعات اداری (8 صبح تا 7 بعد از ظهر) تماس بگیرید.

عایق‌بندی کوره ماشین‌آلات شرینگ از پشم سنگ مرغوب است.

5-دستگاه لیبل شرینگ:

این دستگاه مخصوص لیبل زنی انواع بطری های فلزی و شیشه ای بوده و برای شرینگ دسته ای از محصولات به کار نمیرود.لیبل به صورت دستی بر روی بطری محصول کشیده شده و بر روی کانوایر دستگاه قرار میگیرد.بطری از یک سوی کوره وارد شده و از سوی دیگر لیبل شرینگ شده و خارج میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

عکس 2 مقاله دستگاه شرینگ بطری

قیمت دستگاه شیرینگ بطری

برای کسب اطلاع از قیمت خرید انواع دستگاه بسته بندی بطری میتوانید به فروشگاه بهفر ماشین مراجعه کرده و یا با شماره های پشتیبانی آنلاین این شرکت از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان قبل از خرید

قبل از خرید به‌صورت حضوری یا تلفنی کلیه راهنمایی‌ها برای بهترین انتخاب به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

ساخت دستگاه

در مراحل ساخت متخصصان ما به‌صورت مستمر با مشتریان عزیز در تعامل بوده و بسته به نیاز مشتری دستگاه موردنظر را کاملاً سفارشی‌سازی می‌کنند.

آزمودن کیفیت

قبل از تحویل کلیه ماشین‌آلات آزمایش‌شده و تست کیفیت می‌شود.

تحویل با نظارت مشتری

در انتهای کار ماشین‌آلات بااحتیاط، همراه با نظارت خریدار بارگیری شده و برای تحویل به محل موردنظر فرستاده می‌شود.

نصب و راه‌اندازی خط تولید

گروه فنی بهفر ماشین به محل موردنظر اعزام‌شده و با دقت دستگاه یا خط تولید را مونتاژ و راه‌اندازی می‌کنند.

خدمات پس از فروش

بهفر ماشین اطلس البرز ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش واقعی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما