شور کن پسته

عکس سر صفحه مقاله شور کن پسته

شور کن پسته یکی از ماشین‌آلات خط تولید و فراوری آجیل و خشکبار است. این دستگاه به دستگاه تفت پسته هم مشهور است. پسته گران‌ترین دانه در میان دانه‌های آجیل محسوب می‌شود. درنتیجه در مرحله تفت پسته نیاز به‌دقت بسیار بالایی است تا هیچ آسیبی به بدنه پسته وارد نشود.

شورکن پسته بهفر ماشین از نمونه تمام‌اتوماتیک بوده و در فرایند بودار کردن پسته، نیازی به اپراتور و نیروی انسانی ندارد. بدنه این دستگاه از پشم سنگ مرغوب بوده و کمترین میزان پرتی حرارت و بیشترین دقت در کنترل دما را دارد. دقت کنترل دمای این دستگاه کمتر از یک درجه است.

درنتیجه با بهترین کیفیت پسته را تفت‌داده و آماده برای دستگاه بسته‌بندی می‌کند. در ادامه دستگاه شور کن پسته را همراه با توضیحات کامل و قیمت خرید معرفی خواهیم کرد…

نحوه کارکرد دستگاه شور کن پسته

1-تابلو برق:

این دستگاه مجهز به یک تابلو برق است. البته این تابلو برق بیش از وظایف خود عمل کرده و وظیفه‌ی کنترل سرعت و حرارت درام و همچنین کنترل زمان تفت و تخلیه پسته را هم به عهده دارد. تابلو برق دستگاه شور کن پسته هم‌زمان نقش قلب و مغز دستگاه را بازی می‌کند. در ادامه بیشتر در مورد این تابلو برق توضیح خواهیم دارد.

تابلو برق دستگاه شور کن-مقاله شور کن پسته
 

2-بدنه دستگاه:

بدنه داخلی دستگاه از پشم سنگ مرغوب پوشانده شده که از هدر رفت نیروی گرمایشی حاصل از مشعل جلوگیری می‌کند. کیفیت عایق‌بندی در میزان مصرف انرژی دستگاه و درصد سوددهی بسیار موَثر است.

3-الکتروموتور:

این دستگاه مجهز به یک الکتروموتور است که بسته به قطر درام سفارشی‌سازی می‌شود. قدرت این الکتروموتور از طریق یک تسمه به محور درام (فولی) منتقل می‌شود. سرعت این الکتروموتور قابل‌کنترل بوده و توانایی حرکت معکوس را هم دارد. میزان سرعت الکتروموتور از طریق تابلو برق قابل‌کنترل است.

الکترو موتور دستگاه شور کن-مقاله شور کن پسته
 

4-فولی:

فولی یا محور اصلی، به بدنه درام متصل بوده که با گردش خود و به‌صورت هم‌زمان درام شور کن پسته را به گردش درمیاورد.

اتصال فولی به الکترو موتور-مقاله شور کن پسته
 

5-درام:

درام دستگاه همان قطعه‌ای است که حرارت دیده و پسته را تفت می‌دهد. این درام از داخل به شکل حلزونی بوده و توانایی کشیدن محصول به داخل یا خارج درام را دارد.

درام دستگاه شور کن-مقاله شور کن پسته
 

6-مخزن ورودی پسته:

این مخزن محل ورود پسته به دستگاه است. از طریق مخزن ورودی و دو بالابر z و اوگر، پسته و نمک به‌صورت هم‌زمان وارد دستگاه می‌شوند. علت وجود نمک جلوگیری از چسبیدن پسته به بدنه درام و سوختن محصول است.

مخزن ورودی دستگاه شور کن-مقاله دستگاه شور کن پسته
 

کلیه قطعات در تماس با محصول شور کن پسته از استیل مرغوب ساخته‌شده است.

7-گلویی:

زیر مخزن به یک گلویی یا ناودانی متصل است که پسته از طریق این ناودانی به داخل درام منتقل می‌شود. حسگر حرارت بر روی این گلویی نصب‌شده است.

گلویی دستگاه شور کن-مقاله شور کن پسته
 

8-حسگر (ترموکوبل):

حسگر یا ترموکوبل حرارت داخل درام را اندازه‌گیری می‌کند. به‌محض بالا یا پایین رفتن دمای داخل درام، از طریق حسگر به تابلو برق فرمان داده‌شده و مشعل خاموش یا روشن می‌شود.

حسگر دستگاه شور کن-مقاله شور کن پسته
 

9-خروج پسته:

میزان چرخش و تفت پسته و همچنین زمان این  فرایند توسط تابلو برق تنظیم می‌شود. به‌محض پایان زمان تفت محصول، حرکت درام معکوس شده و پسته به بیرون و بر روی دستگاه شور کن پسته ریخته می‌شود. این دستگاه نمک اضافی را از پسته جدا می‌کند.

دستگاه شور کن پسته قیمت

برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه شور کن پسته میتوانید با شماره تلفن های بخش پشتیبانی و مشاوره رایگان ما تماس بگیرید.

 

مشاوره رایگان قبل از خرید

قبل از خرید به‌صورت حضوری یا تلفنی کلیه راهنمایی‌ها برای بهترین انتخاب به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

ساخت دستگاه

در مراحل ساخت متخصصان ما به‌صورت مستمر با مشتریان عزیز در تعامل بوده و بسته به نیاز مشتری دستگاه موردنظر را کاملاً سفارشی‌سازی می‌کنند.

آزمودن کیفیت

قبل از تحویل کلیه ماشین‌آلات آزمایش‌شده و تست کیفیت می‌شود.

تحویل با نظارت مشتری

در انتهای کار ماشین‌آلات بااحتیاط، همراه با نظارت خریدار بارگیری شده و برای تحویل به محل موردنظر فرستاده می‌شود.

نصب و راه‌اندازی خط تولید

گروه فنی بهفر ماشین به محل موردنظر اعزام‌شده و با دقت دستگاه یا خط تولید را مونتاژ و راه‌اندازی می‌کنند.

خدمات پس از فروش

بهفر ماشین اطلس البرز ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش واقعی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما