دستگاه 12 توزین خطی

عکس سر صفحه مقاله دستگاه 12 توزین خطی

دستگاه 12 توزین خطی یا دستگاه بسته‌بندی 12 توزین موازی قدرتمندترین دستگاه بسته‌بندی مواد غذایی مجموعه بهفر ماشین البزز است که 100% اتوماتیک بوده و قابلیت بسته‌بندی هر نوع ماده شیمیایی و غذایی دانه‌بندی شده را دارد.

این دستگاه پر ظرفیت ترین ماشین بسته‌بندی در میان ماشین‌آلات توزین دار مجموعه بهفر ماشین البرز است. از این دستگاه می‌توان به‌عنوان دستگاه بسته‌بندی قند و شکر هم استفاده کرد.

دلیل آن‌که این ماشین بسته‌بندی به دستگاه 12 توزین خطی مشهور است، وجود کاپه های دستگاه است که در یک راستا و در موازات یکدیگر قرار دارند. در ادامه این دستگاه قدرتمند و پر سرعت را  با توضیحات کامل همراه با شماره‌های مشاوره خرید برسی خواهیم کرد.

نحوه کارکرد دستگاه 12 توزین خطی:

بدنه دستگاه 12 توزین خطی از نوع مکانیک و 2 تکه است. دستگاه بسته‌بندی 12 توزین مکانیک حجم و ارتفاع بیشتری به نسب نمونه های 2 ، 4 و 6 توزین داشته و مناسب کارخانه جات بزرگ  با ظرفیت تولید بالا است. ارتفاع زیاد این دستگاه امکان بسته‌بندی محصولات دانه‌درشت و سبک را فراهم می‌کند. به‌عنوان‌مثال از این ماشین می‌توان به‌عنوان دستگاه بسته‌بندی زغال هم استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مشاوره خرید مجموعه بهفر ماشین تماس بگیرید.

نحوه کارکرد دستگاه 12 توزین خطی:

1-تابلو برق:

تابلو برق دستگاه وظیفه رساندن برق به قطعات الکتریکی دستگاه را به عهده دارد. تابلو برق توسط هوش مصنوعی یا hmi کنترل می‌شود.این دستگاه مجهز به دو تابلو برق مجزا بوده و قابلیت کارکرد با نیمی از ظرفیت خود را دارد.

از طرفی این دستگاه میتواند دو محصول متفاوت را به صورت هم زمان بسته بندی کند.

2-هوش مصنوعی دستگاه 12 توزین خطی:

هوش مصنوعی که ترکیبی از دو قطعه (plc و hmi) است، وظیفه کنترل فرایند بسته‌بندی و میزان برق دهی و همچنین زمان‌بندی کارکرد قسمت‌های مختلف دستگاه را به عهده دارد. این قطعه به مغز دستگاه هم مشهور است.

3-مخزن و کاپه های دستگاه:

محصول به داخل مخزن اصلی ریخته شده و توسط 12 ناودانی تقسیم‌بندی می‌شود. کاپه های دستگاه با کمک پی ال سی، میزان ریزش محصول را به یقگی دستگاه کنترل می‌کنند. این فرایند به ترتیب و به‌صورت کاملاً هوشمندانه انجام می‌شود.

6-یقگی و مرحله بسته‌بندی نهایی در دستگاه 12 توزین خطی:

محصول به داخل یقگی دستگاه ریخته می‌شود. دور یقگی با سلفون مخصوص بسته‌بندی که می‌تواند از نوع پلاستیک، آلومینیوم…باشد، توسط این یقگی فرم گرفته و درنهایت دوخت حرارتی  برش می‌خورد.

دستگاه بسته‌بندی توزین دار در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شود که دستگاه 12 توزین خطی یکی از این ماشین‌آلات محسوب می‌شود.

در ادامه انواع دستگاه بسته‌بندی توزین دار خطی را معرفی خواهیم کرد…

قیمت دستگاه 12 توزین خطی

با توجه به نوسانات بازار، بهترین گزینه برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها و قیمت ماشین‌آلات، استعلام قیمت به‌صورت تلفنی است. برای دریافت آخرین قیمت دستگاه 12 توزین خطی با شماره‌های مشاوره خرید  ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما