دستگاه نمک تک‌نفره

دستگاه نمک تک‌نفره

دستگاه نمک تک‌نفره یا دستگاه ساشه پودری یکی از ماشین‌آلات تولید شرکت بهفر ماشین البرز است که انواع مواد پودری و گرانولی دانه‌ریز را در بسته‌بندی‌های یک‌بارمصرف پک میکند. این دستگاه قابلیت بسته‌بندی یک‌بارمصرف انواع مواد غذایی و شیمیایی را دارد. این دستگاه متخصص در بسته‌بندی‌های زیر 100 گرم است.

تولیدات دستگاه نمک تک‌نفره در مجالس و محافل رسمی و در رستوران‌ها و فست فودها بسیار پرکاربرد است. البته این دستگاه کاربردهای بسیار بیشتری داشته که در ادامه با آن خواهیم پرداخت. در این مطلب در پایگاه دانش بهفر ماشین اطلس البرز انواع دستگاه بسته‌بندی نمک تک‌نفره را با توضیحات کامل همراه با شماره‌های مشاوره خرید معرفی خواهیم کرد.

عکس 1 مقاله دستگاه نمک تک نفره

انواع دستگاه نمک تک‌نفره

1-دستگاه نمک تک‌نفره 3 طرف دوخت:

دستگاه تولید نمک تک نفره 3 طرف دوخت یا دستگاه ساشه پودری 3 طرف دوخت ،مخصوص بسته بندی تک نفره مربعی با طول و عرض تقریبا یکسان است.این نمونه دستگاه ساشه بیشترین استفاده را در تولید بسته های نمک یک بار مصرف دارد.

مخزن دستگاه نمک تک‌نفره مخصوص بارگیری مواد پودری طراحی‌شده و توسط یک جک پنوماتیک کنترل می‌شود. البته کنترل اصلی قطعات الکتریکی و مکانیک دستگاه به عهده هوش مصنوعی (پی ال سی و hmi) دستگاه است.

دستگاه نمک تک‌نفره خودکار بوده و با یک‌بار برنامه‌ریزی به‌صورت کاملاً اتوماتیک شروع به کار می‌کند. دستگاه ساشه پودری 3 طرف دوخت نمک قابلیت کار با برق تک فاز و یا 3 فاز را دارد که می‌تواند بر اساس نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی شود.

وجود چرخ در این دستگاه کم‌حجم و سبک، حرکت دستگاه را سهولت بخشیده و خط تولید را انعطاف‌پذیرتر می‌کند. ماشین‌آلات ساشه بهفر ماشین اطلس البرز با استانداردهای بهداشتی کاملاً تطابق دارند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره خرید مجموعه ما در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

ماشین‌آلات ساشه بهفر ماشین قابلیت بسته‌بندی دو نوع پاکت ساشه (مدادی و 3 طرف دوخت) رادارند.

2-دستگاه نمک تک‌نفره مدادی:

دستگاه نمک تک‌نفره مدادی یا دستگاه ساشه پودری مدادی مخصوص بسته‌بندی انواع مواد پودری یا گرانولی دانه‌ریز غذایی و شیمیایی در بسته بندی های کشیده و مستطیل شکل است. برای درک بهتر نوع بسته بندی این دستگاه میتوان به بسته بندی نسکافه های یک بار مصرف اشاره کرد .

نحوه کارکرد و توانایی این دستگاه دقیقا شبیه به نمونه دستگاه نمک تک نفره 3 طرف دوخت است .تنها تفاوت در شکل ظاهری بسته بندی است.مخزن دستگاه مخصوص مواد پودری طراحی‌شده و به‌جای جک، مجهز به یک ماردون است که محصول را به جلو و بیرون مخزن هدایت می‌کند.

برای کسب اطلاعات کامل از دستگاه بسته بندی نمک تک نفره مدادی می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره خرید مجموعه بهفر ماشین در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

کلیه قطعات در تماس بانمک در دستگاه ساشه از استیل مرغوب ساخته‌شده است.

دستگاه بسته بندی نمک تک نفره قیمت

برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه نمک تک‌نفره با شماره های پشتیبانی و مشاروه رایگان در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما