دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین

دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین

دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین یکی از مهمترین دستگاه های مورد استفاده خط تولید چیپس سیب زمینی می باشد. هم به لحاظ بهداشت و هم به لحاظ کاهش هدر رفت محصول این دستگاه بسیار مورد توجه می باشد.

 مشخصات فنی دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین

وزن این دستگاه تا 300 کیلوگرم می باشد. ابعاد آن طول 135 عرض 130 و ارتفاع 150 سانتیمتر می باشد. مقدار برق مصرفی آن 1.2 کیلووات تکفاز یا سه فاز است و ظرفیت کارکرد دستگاه 200 کیلوگرم در ساعت می باشد. رنگ بدنه دستگاه الکترواستاتیک می باشد. این دستگاه، الکتروموتور دارد و سیستم انتقال قدرت تسمه ای بعلاوه قطعات جانبی دیگر که همگی سبب می شود رنگ و طعم سیب زمینی دچار آسیب نشود. همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید، ظاهر این دستگاه مخزنی ایستاده شبیه به استوانه دارد. در انتهای مخزن نیز موتور قرار میگیرد. فضایی که اشغال می کند به دلیل ایستاده بودن، فضایی بهینه می باشد.

کاربرد دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز چیست؟

دستگاه پوستگیر سیب زمینی به صورت سنباده ای کار می کند.  داخل این دستگاه یک محفظه سنباده شکل گردان وجود دارد. در اثر حرکت سیب زمینی ها و یا پیاز و برخورد با این محفظه سنباده ای طور، پوست سیب زمینی یا پیازها جدا می شوند. برای آنکه کار تمیز انجام شود، در حین کار، کمی آب به داخل دستگاه وارد می شود تا بطور کامل پوست جدا شود. از این دستگاه در خط تولید چیپس سیب زمینی یا دیگر فرآورده های سیب زمینی و پیاز استفاده می گردد.

این دستگاه قابلیت پوست گیری پیاز را هم دارد اما نحوه اجرای عملیات پوست گیری پیاز با سیب زمینی متفاوت است. در زمان ثبت سفارش حتما می بایست اعلام کنید که این دستگاه را دقیقا برای چه محصولی می خواهید.

نحوه کارکرد دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز چطور است؟

این دستگاه برای جداکردن پوست سیب زمینی و پیاز مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی مواقع حتی برای هویج هم استفاده می شود. مکانیزم : این نوع دستگاه از سایش برای جدا کردن پوست سیب زمینی استفاده می کند. سیب زمینی ها داخل محفظه ای دوار ریخته می شوند که سطح آن با مواد سایشی پوشیده شده است. سطح داخلی مخزن مانند سمباده است.مخزن دستگاه به صورت دوار حرکت می کند. با چرخش محفظه، سیب زمینی ها به دیواره سایشی برخورد می کنند و پوست آنها جدا می شود. پوست جدا شده از طریق منافذ موجود در دیواره مخزن خارج می شود. سیب زمینی های پوست کنده شده از طریق دریچه ای در انتهای مخزن خارج می شوند. این نوع دستگاه ظرفیت بالایی دارد و می تواند حجم زیادی از سیب زمینی را در مدت زمان کوتاهی پوست کند. همچنین، قیمت آن نسبتاً مناسب است.

از این دستگاه در کدام خطوط تولید استفاده می شود؟

دستگاه پوست گیر سیب زمینی در خط تولید چیپس سیب زمینی، نقشی اساسی در آماده سازی اولیه سیب زمینی ها برای فرآیند تولید چیپس ایفا می کند. این دستگاه با حذف پوست سیب زمینی ها، نه تنها به بهبود کیفیت چیپس نهایی کمک می کند، بلکه ضایعات را نیز به حداقل می رساند. در نهایت، پس از پوست گیری سیب زمینی ها، آنها باید به طور کامل شسته و خشک شوند تا برای مراحل بعدی فرآیند تولید چیپس آماده شوند. خط تولید فرنچ فرایز نیز یکی دیگر از خطوط تولیدی است که از این دستگاه استفاده می کند. پوست گیری سریع، کاهش دور ریز، انجام کارها با سرعت بالا و عدم نیاز به نیروی انسانی و کاهش آسیب به محصولات سیب زمینی و …. از جمله مزایای استفاده از این دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین

این دستگاه می تواند حجم زیادی از سیب زمینی را در مدت زمان کوتاهی پوست کند. فرآیند پوست گیری با سرعت بالایی انجام می شود. این دستگاه در مقایسه با سایر انواع دستگاه های پوست گیر، قیمت مناسب تری دارد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. این دستگاه به لحاظ ظرفیت منطبق با خواسته شما می باشد و سرعت کافی برای پوست گیری حجم مورد نظر شما را دارد. جنس بدنه دستگاه بخصوص بخشی که به طور مستقیم با محصولات در ارتباط است از استیل ضد زنگ یا چدن می باشد تا در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت داشته باشد. موتور این دستگاه قدرت کافی برای چرخش مخزن و محفظه با سرعت بالا را دارد. برای اطلاع از قیمت های روز دستگاه های بهفر ماشین اطلس البرز با کارشناسان تماس حاصل فرمایید در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چطور دستگاه پوست کن سیب زمینی را خرید کنید؟

با خرید دستگاه پوست کن سیب زمینی به طور محسوسی در زمان و هزینه نیروی انسانی صرفه جویی می کنید. با خرید این دستگاه صرفه جویی در زمان، افزایش کیفیت محصول تولیدی و کاهش دور ریز را تجربه خواهید کرد. شرکت بهفر ماشین اطلس البرز یکی از بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات خطوط تولیدی همچون فرنچ فرایز، چیپس سیب زمینی، خط تولید میوه خشک، سبزی خشک و خط تصفیه و بسته بندی حبوبات و غلات و … می باشد. طراحی و ساخت و راه اندازی این خطوط تولید یکی از اصلی ترین دستاوردهای این شرکت می باشد. شما می توانید با تنها یک تماس از مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند گردید. سپس جهت سفارش دستگاه اقدام نمایید. خرید دستگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر می باشد. جهت اطمینان از خرید خود می توانید پس از آماده شدن آن، به همراه محصول خود به صورت حضوری مراجعه فرمایید و دستگاه را با محصول خود تست نمایید و سپس جهت تحویل گرفتن آن اقدام فرمایید.

چطور از دستگاه پوست کن سیب زمینی استفاده کنیم؟

برای استفاده از دستگاه، در ابتدا باید به طور کامل نحوه استفاده از آن را آموزش دیده باشید. بنابراین پس از آنکه دستگاه در محل نصب قرار گرفت حتما با کارشناسان تماس بگیرید تا جهت اعزام تکنسین ها با هماهنگی خود شما اقدام شود. در کمترین زمان تکنسین های مجرب بهفرماشین اطلس البرز به محل نصب اعزام می شوند. تمامی آموزش های لازم را ارائه می دهند، دستگاه را نیز نصب و تست و راه اندازی می کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پوست گیر سیب زمینی و پیاز بهفر ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما