دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین

 

دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین

دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین تکمیل کننده خط تولید میوه خشک و خط شستشوی سبزیجات و خطوط تولید مرتبط با میوه ها و سبزی جات دیگر می باشد. استفاده از این دستگاه سبب مکانیزه شدن خط تولید شما می شود و امور مربوط به کسب و کارتان را با سرعت بیشتری به انجام برسانید. مهمترین کار این است که استفاده از این دستگاه پاسخگوی نیاز به بهداشت محصولات شما خواهد بود. آنچه در این مورد مهم است استفاده از تعداد دستگاه شستشوی اتوماتیک بهفر ماشین می باشد. در موقعیت های جغرافیایی متفاوت تعداد مختلفی از این دستگاه مورد نیاز است. مشخصات و تعداد آنها را در بخش های بعدی به طور کامل بررسی می کنیم.

مشخصات فنی دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین

وزن این دستگاه 300 کیلوگرم است و ابعاد آن طول 200 سانتیمتر، عرض 100 سانتیمتر و ارتفاع 80 سانتیمتر می باشد. ظرفیت دستگاه 500 لیتر است. بدنه دستگاه از آلیاژ و استنلس استیل تشکیل شده است. سیستم آب این دستگاه ها سیستم چرخشی و سیرکولاسیون می باشد. این دستگاه دارای خروجی برای آب جمع شده در آن هستند. تا زمانی که دستگاه روشن باشد، کار می کند. چیزی حدود 500 کیلوگرم در ساعت را شستشو می دهد. این دستگاه دارای یک نوار نقاله هم می باشد که محصولات را پس از شستشو از دستگاه خارج می سازد.  بدنه دستگاه باید از جنس استیل ضد زنگ باشد تا در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم باشد.

کاربرد دستگاه شستشو میوه و سبزی چیست؟

همانطور که از نام این دستگاه پیداست، این دستگاه برای شستشوی انواع میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. اگر از ما بپرسید که دستگاه شستشو میوه و سبزی چیست ؟ بهتر است بدانید که این دستگاه، اتوماتیک بوده و به صورت کاملاً خودکار میوه ها را شستشو می دهد. این فقط مختص میوه ها نیست، سبزی جات و دیگر محصولات نیز با این دستگاه به طور خودکار شستشو می شوند.

دستگاه شستشوی میوه و سبزی یکی از تجهیزات ضروری در آشپزخانه های صنعتی رستوران ها، هتل ها، کافه ها، کارگاه های تولیدی مواد غذایی و سایر مکان هایی است که به طور مرتب حجم زیادی از میوه و سبزی را می شویند. این دستگاه با استفاده از آب و سیستم های مختلف شستشو، میوه و سبزیجات را به طور کامل و بهداشتی از آلودگی ها، سموم و مواد شیمیایی پاک می کند و به شما کمک می کند تا غذاهای سالم و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهید.

 تعداد سه دستگاه شستشو به طور میانگین بهینه ترین حالت ممکن برای خط شستشو می باشد. اما در برخی شهرها به تولیدکنندگان اعلام می شود که شش دستگاه یا بیشتر برای این خط استفاده شود. این به دلیل تفاوت مقدار آلودگی در شهرهای مختلف است.

چطور دستگاه شستشوی میوه و سبزی پر و خالی می شود؟

برای خروج آب داخل مخزن دستگاه یک خروجی در انتهای این دستگاه تعبیه شده است. زمانی خواستید درب خروجی را باز می کنید. اما برای خروج محصول یک نوار نقاله چرخان در این دستگاه قرار داده شده است. زمانی که کار شستشو پایان یافت، این نوار نقاله را روشن می کنید و محصولات از این دستگاه خارج می شود. چنانچه دستگاه دیگری کنار این دستگاه واقع شده باشد، محصولات به داخل آن ریخته می شود. چنانچه کار شستشو پایان یافته باشد و سبدی در انتهای نوار نقاله قرار داده شده باشد. محصولات به داخل آن سبد ریخته می شوند.

نحوه کارکرد دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات اتوماتیک

میوه و سبزیجات را داخل سبد دستگاه می ریزیم.

مخزن دستگاه را با آب پر می کنیم.

 سیستم شستشو: دستگاه دارای سیستم های مختلف شستشو مانند سیستم پاششی، سیستم غوطه وری و سیستم برس است که به طور همزمان یا جداگانه عمل می کنند.

پاکسازی: آب و سیستم های شستشو، میوه و سبزیجات را از آلودگی ها، سموم و مواد شیمیایی پاک می کنند.

 خروج میوه و سبزیجات: پس از اتمام فرآیند شستشو، سبد را از دستگاه خارج می کنیم و میوه و سبزیجات شسته شده را روی سینی یا ظرف مورد نظر می ریزیم. اینکار در این دستگاه ها با کمک نوار نقاله انجام می شود.

چقدر آب برای پر کردن دستگاه شستشوی سبزی و میوه به کار می رود؟

ظرفیت این دستگاه ها 500 لیتر آب می باشد. اما از آنجایی که محصولاتی که می خواهید شستشو دهید هم حجمی از آن را اشغال می کنند، باید به این مطلب هم توجه بفرمایید که در حدی آب را سرازیر کنید که جا برای میوه ها و سبزیجات نیز باشد.

چند دستگاه شستشوی سبزی و میوه در یک خط تولید به کار می رود؟

به طور معمول برای یک خط شستشو در خط تولید میوه خشک یا سبزی خشک، سه دستگاه شستشوی اتوماتیک مورد نیاز است. یک دستگاه برای گل گیری، یک دستگاه برای شستشو و یک دستگاه برای شستشو نهایی در نظر گرفته می شود. اما در شهرهایی که آلودگی آنها بیش از دیگران است از شش دستگاه تا 8 دستگاه نیز استفاده می شود و این کاملاً به اعلام بهداشت بستگی دارد.

از این دستگاه در کدام خطوط تولید استفاده می شود؟

خط شستشوی سبزی، خط تولید میوه خشک، خط تولید سبزی خشک، خط تولید سبزی سرخ شده، خط تولید سالاد، خط تولید مربا جات و ترشی جات و … همگی از این دستگاه ها استفاده می نمایند.

مزایای دستگاه شستشوی میوه و سبزی:

این دستگاه میوه و سبزیجات را به طور کامل و بهداشتی از آلودگی ها، سموم و مواد شیمیایی پاک می کند.

استفاده از این دستگاه به شما کمک می کند تا میوه و سبزیجات را به طور بهداشتی شستشو دهید و از بروز بیماری های ناشی از آلودگی مواد غذایی جلوگیری کنید.

این دستگاه می تواند حجم زیادی از میوه و سبزی را در مدت زمان کوتاهی بشوید.

در این دستگاه نسبت به روش های سنتی شستشوی میوه و سبزی با دست، آب کمتری مصرف می کند.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

قیمت دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین چقدر است؟

از آنجایی که قیمت قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه شستشوی میوه جات و سبزی جات به طور لحظه ای در بازار در حال تغییر قیمت هستند، بهترین روش برای دریافت مناسب ترین قیمت این است که با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن هر قیمتی که می خواهید بعلاوه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نحوه خرید دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین چطور است؟

در ابتدا در مورد دستگاه و جزئیات آن و اینکه کدام دستگاه مناسب کار شما است، مشاوره ای رایگان از کارشناسان خبره ما دریافت نمایید. سپس با مراجعه حضوری به شرکت و اعلام مصرف برق دستگاه های خود، این دستگاه را به صورت برق تکفاز یا سه فاز سفارش دهید. این کار با کمک تماس تلفنی یا استفاده از شبکه های اجتماعی همچون واتس آپ قابل انجام می باشد. در نهایت پس از گذشت زمان لازم می توانید دستگاه را تحویل بگیرید. دقت کنید تحویل دستگاه درب کارخانه می باشد. اما چنانچه هماهنگ کنید، دستگاه در زمان مناسب برای شما ارسال خواهد شد.

زمان سفارش تا تولید دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین چقدر طول می کشد؟

در زمان ثبت سفارش نسبت به سفارش های پیشین به شما زمان ساخت و تولید دستگاه اعلام می شود. در زمان های زیادی، دستگاه ها آماده ارسال نیز هستند که در این صورت پس از تسویه حساب کامل دستگاه تحویل داده می شود. 36 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش نیز نشان از اطمینان ما از دستگاه های تولیدی می باشد.

 

 

ابعاد دستگاه: طول 200 ،عرض 100 ،عمق 80 سانتیمتر
برق مصرفی : 5/2 کیلووات ، 220 الی 380 ولت ، تک فاز و سه فاز
ظرفیت آب : 500 لیتر
دستگاه شامل سیستم چرخش آب بوده و امکان حشره گیري آنزیم زدایی، و گل گیري سبزیجات را دارد.دستگاه از جنس تمام استیل و کاملا قابل شستشو است.

Vegetable washing machine

Machine dimensions: length 200, width 100, depth 80 cm
Power : 2.5 kw , 220 or 380 v , single – phase or three -phase
Water capacity: 500 liter
Machine includes water circulaon system
and the possibility of sweeping and enzymes detoxificaon and
flowers picking from vegetable.

وزن 300 کیلوگرم
ابعاد 200 × 100 × 80 سانتیمتر
برق مصرفی

5/2 کیلووات ، 220 الی 380 ولت ، تک فاز و سه فاز

ظرفیت

500 لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه شستشو میوه و سبزی بهفر ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما