دستگاه بسته بندی سس

نوع دوخت مورد استفاده در این دستگاه بر اساس سلیقه مشتری می تواند به صورت مدادی، سه طرف دوخت و یا چهار طرف دوخت باشد.

امکان مجهز نمودن دستگاه به سیستم های تاریخ‌زن حرارتی و تزریق گاز ازت وجود دارد. امکان ساخته دستگاه به صورت تک فاز و یا دو فاز امکان پذیر است.

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

سس‌های تک‌نفره یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد در صنعت مواد غذایی به شمار می‌روند، به همین دلیل خط تولید سس تک نفره نیز به عنوان یکی از خطوط تولید بسیار پرسود شناخته می‌شود. برای افزایش بهره‌وری در خط تولید سس تک نفره، به دستگاه‌های مجهز و پیشرفته‌ای نیاز است تا کار بسته‌بندی سس‌های تک نفره را برای شما آسان کند. دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره یا همان دستگاه ساشه‌زن مایعات اصلی‌ترین دستگاه در این خط تولید محسوب می‌شود. شرکت بهفر ماشین اطلس البرز یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع دستگاه ساشه‌زن مایعات از جمله دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره به شماره می‌رود که شما می‌توانید با خاطری آسوده از کیفیت محصولات این شرکت، دستگاه مورد نظر خود را از این مجموعه سفارش داده و تهیه نمایید. برای سفارش و خریداری این محصول از مجموعه بهفر ماشین، تنها کافی است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره (ساشه)

دستگاه بسته‌ بندی سس تک نفره یا دستگاه ساشه مایعات، دستگاهی است که برای بسته بندی انواع سس اعم از سس مایونز، کچاپ، خردل، فرانسوی و … مورد استفاده قرار گرفته و بسته‌های کوچک تک نفره (ساشه) تولید می‌کند. این دستگاه از کیفیت و کارکرد بالایی برخوردار بوده و در مجموعه بهفر ماشین در ظرفیت‌ها و مشخصات فنی مختلف تولید و عرضه می‌شود.

دستگاه بسته‌بندی ساشه صرفا برای بسته‌بندی ‌ای سلفونی طراحی شده است. این دستگاه مواد غذایی مورد نظر را در بسته‌بندی‌های کوچک (ساشه) ریخته و پس از دوختن آن، آماده عرضه در بازار می‌شوند.

دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره بهفر ماشین اطلس البرز با سرعت و دقت بالا، انواع سس‌ها را در وزن‌های 1 تا 50 گرم بسته‌بندی کرده و با سرعت بالای خود می‌تواند هر ساعت حدود 3000 بسته را بسته‌بندی نماید.

سرعت بسته‌بندی دستگاه با توجه به وزن آن قابل تغییر است. به طور کلی، بسته‌های کوچکتر سریع‌تر پر شده و به زمان کمتری احتیاج دارند. به عنوان مثال، بسته بندی یک بسته 1 گرمی در مقایسه با بسته بندی یک بسته 50 گرمی، زمان بسیار کمتری نیاز دارد. در نتیجه در یک مدت زمان مشخص، تعداد بسته‌های 1 گرمی بیشتری تولید می‌شود.

سرعت بالای دستگاه‌های بسته‌بندی مزایا بسیاری دارد که این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • افزایش بهره‌وری
  • کاهش زمان بسته‌بندی سس‌ها
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • بهبود کیفیت بسته‌بندی محصولات

با توجه به این موضوع، دستگاه‌های بسته‌بندی سس تک نفره بهفر ماشین اطلس البرز، می‌توانند انتخابی مناسب برای مراکزی باشند که به بسته‌بندی محصولات تک نفره در حجم بالا احتیاج دارند.

آشنایی با انواع دستگاه بسته‌بندی سس

دستگاه‌های بسته‌بندی سس تک نفره در بهفر ماشین در دو نوع مختلف تولید می‌شوند، اما شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را بر اساس شرایط و نیاز خود، به صورت کاملا سفارشی از مجموعه بهفر ماشین تهیه نمایید. انواع دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره شامل موارد زیر می‌شوند:

دستگاه ساشه سس سه طرف دوخت

این دستگاه یکی از پرکاربردترین و پرمتقاضی‌ترین انواع دستگاه بسته‌بندی تک نفره به شمار می‌رود که برای بسته‌بندی انواع مایعات از جمله انواع سس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه ساشه‌ها را به شکل تخت و با دوخت حرارتی در سه طرف آن تهیه نموده و برای پر کردن بسته‌ها از مایعات مورد نظر آماده می‌کند.

دستگاه بسته‌بندی ساشه مدادی

این دستگاه بسته‌ها را در اندازه‌های کوچک و مدادی تهیه می‌کند که محصولات آن از اندازه و ابعاد کوچک‌تری نسبت به نوع سه طرف دوخت داشته و کاربرد کمتری برای بسته‌بندی سس‌ها دارد.

استفاده از دستگاه بسته‌بندی سس چه مزایایی دارد؟

  • برخورداری از برق تک‌فاز: این دستگاه را می‌توانید در دو نوع برق تک فاز و برق 3 فاز از مجموعه بهفر ماشین سفارش دهید تا در صورت عدم وجود برق 3 فاز در محیط مورد نظر خود، بتوانید از نوع تک فاز آن استفاده نمایید. علاوه بر این، این دستگاه برای کسب و کارها و کارخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی است.
  • تمام اتوماتیک بودن دستگاه: دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره با داشتن هوش مصنوعی به صورت اتوماتیک عمل کرده و تنها با یکبار تنظیم و برنامه‌ریزی نمودن آن، دستگاه به صورت خودکار عمل می‌کند.
  • بدون نیاز به ماشین‌آلات دیگر: این دستگاه کاملا خودکار و اتوماتیک است و برای عملکرد خود نیازی به ماشین‌آلات و تجهیزات جانبی دیگر ندارد.
  • سرعت بسته‌بندی بالا: سرعت بسته‌بندی سس تک نفره دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و رابطه مستقیمی با میزان سوددهی شما دارد. دستگاه ساشه زن بهفر ماشین نیز از سرعت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در بهبود روند خط تولید سس تک نفره شما تاثیرگذار باشد.
  • هزینه خرید و نگهداری کمتر: دستگاه‌های صنعتی مجموعه بهفر ماشین کاملا بومی‌سازی شده و از قطعاتی استفاده می‌شود که در داخل ایران تولید می‌شوند. به همین دلیل علاوه بر هزینه پایین خرید، هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه ساشه‌زن سس تک نفره نیز از نمونه‌های خارجی بسیار کمتر خواهد بود.
  • دارای ابعاد کوچک: ابعاد، اندازه و حجم این دستگاه نسبت به سایر ماشین‌آلات بسته‌بندی کوچک‌تر است. به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را در هر محیطی و بدون هیچ محدودیتی استفاده نمود.
  • تولید کمترین آلودگی صوتی: این دستگاه هنگام فعالیت کمترین صدای ممکن را تولید کرده و موجب آزار و اذیت افرادی که در آن محل حضور دارند نمی‌شود.

برای راه‌اندازی خط تولید سس تک نفره به چه دستگاهی احتیاج است؟

جهت تولید و بسته‌بندی سس‌های تک نفره به دستگاه‌ها و تجهیزات مختلفی نیاز است که این تجهیزات شامل موارد زیر می‌شوند:

تابلو برق

نیروی الکتریکی مورد نیاز برای کار کردن دستگاه از طریق تابلو برق تامین می‌شود. به همین دلیل این قطعه به عنوان یکی از قطعات اصلی و مهم در خط تولید سس‌های تک نفره محسوب می‌شود. کنترل این قطعه بر عهده هوش مصنوعی دستگاه یا همان HMI است و شما می‌توانید آن را بر اساس نیاز خود در دو نوع مصرف برق تک فاز و 3 فاز به مجموعه بهفر ماشین سفارش دهید. بدین صورت شما می‌توانید در محیط‌هایی که فاقد برق 3 هستند نیز خط تولید سس تک نفره خود را راه‌اندازی نمایید.

HMI

هوش مصنوعی این دستگاه که با نام HMI شناخته می‌شود، وظیفه کنترل تابلو برق، قطعات مختلف و نحوه عملکرد دستگاه را بر عهده دارد. اما خود HMI توسط یک مانیتور رنگی (PLC) کنترل می‌شود. برنامه‌ریزی این سیستم یکبار و به صورت دستی انجام می‌شود.

مخزن

دستگاه بسته‌بندی مایعات عموما مجهز به یک مخزن هستند که مایع مورد نظر درون آن ریخته شده و باز و بسته شدن دریچه خروج مایعات آن توسط یک جک پنوماتیک کنترل می‌شود. جک مخزن مقدار مایع خروجی از مخزن را نیز کنترل می‌کند.

دکل

رول بسته‌بندی دستگاه بر روی دکل قرار می‌گیرد که رول بسته‌بندی می‌تواند از انواع سلفونی، آلومینیومی، opp و … باشد.

یقگی

یقگی وظیفه شکل دادن رول بسته‌بندی به شکل مسطح و پاکتی را برعهده دارد تا بسته‌بندی ساشه‌ای سس‌ها ایجاد شوند.

دوخت حرارتی

دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره از دو دوخت حرارتی عمودی و افقی برای ساشه‌های خود استفاده می‌کند که این قطعه با المنت برقی داغ شده و پشت و زیر سلفون را به هم می‌دوزد. بدین صورت سلفون دوخته شده تبدیل به پاکت ساشه می‌شود.

قیچی

پس از ریخته شدن محصول در داخل پاکت، سر باز بسته باید دوخته شود و توسط قیچی از سایر بسته‌ها جدا شود. پس از آن محصول نهایی آماده عرضه به بازار و فروش می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی دستگاه بسته‌بندی ساشه سس

مشخصات فنی دستگاه بسته‌بندی ساشه سس شامل موارد زیر می‌شود:

 

سیستم دستگاه حجمی
وزن دستگاه 220 کیلوگرم
قدرت توزین 1 الی 50 گرم
طول بسته 3 الی 15 سانتی‌متر
عرض بسته 2.5 الی 10 سانتی‌متر
سرعت بسته‌بندی 40 الی 60 بسته در دقیقه
عملکرد دستگاه الکترومکانیک
تجهیزات دستگاه سیستم برنامه‌نویسی PLC، منو 3 زبانه
نوع دوخت مدادی (بالشتی)، سه طرف و چهار طرف دوخت
برق مصرفی دستگاه تک فاز 220 ولت، توان مصرفی 1 کیلووات
ابعاد دستگاه 80*70*160 سانتی‌متر
قابلیت‌های دستگاه امکان نصب تاریخ‌زن حرارتی، تزریق گاز ازت
نوع لفاف بسته‌بندی ترسبافون، متالایز، سلفون صدفی، فویل آلومینیوم، کاغذ لمینت شده

 

قیمت دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره چگونه محاسبه می‌شود؟

جهت تعیین قیمت دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره باید فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شود که این فاکتورها شامل موارد زیر می‌باشند:

  • ظرفیت دستگاه
  • سرعت دستگاه
  • نوع دوخت و بسته‌بندی
  • ابعاد و اندازه دستگاه
  • قابلیت‌ها و تجهیزات دستگاه
  • نوع برق مصرفی

علاوه بر این، شما می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را در مجموعه بهفر ماشین بر اساس سلیقه و نیاز خود سفارش داده و تهیه نمایید. به همین دلیل تعیین مبلغی مشخص برای قیمت دستگاه بسته‌بندی سس تک نفره امکان‌پذیر نبوده و نیاز است که با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. کارشناسان بهفر ماشین قیمت دستگاه مورد نظر ما را برآورد کرده و به شما اطلاع خواهند داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی سس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما