دستگاه بسته بندی عسل

دستگاه بسته‌بندی عسل تک‌نفره در دو مدل مدادی و سه طرف دوخت بسته‌های ساشه را پک می‌کند. برای بسته بندی عسل، بیشتر از نمونه بسته‌بندی مدادی استفاده می‌شود. دستگاه بسته بندی عسل تک نفره را می‌توان با طراحی و ساختار متنوع تولید نمود.
برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با بهفر ماشین تماس بگیرید.

 

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه بسته‌بندی عسل تک‌نفره یکی از انواع دستگاه بسته‌ بندی ساشه است. این دستگاه یکی از انواع ماشین‌آلاتی است که در زیرمجموعه خطوط تولید و بسته‌بندی مواد غذایی مایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه، عسل را به صورت اتوماتیک در بسته‌های کوچک تک‌نفره یا ساشه بسته‌بندی کرده و نیازی به حضور نیروی انسانی بالای سر دستگاه برای نظارت وجود ندارد. این قابلیت امکان استفاده از دستگاه بسته‌بندی عسل را در مکان‌های غیر صنعتی فراهم می‌کند و در صورت درخواست مشتری هم می‌توان آن را به چرخ مجهز کرد تا بتوان به آسانی آن را جابه‌جا نمود. نحوه عملکرد دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره تفاوت‌های کوچکی با سایر انواع دستگاه بسته‌‌بندی ساشه مایعات دارد.

دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

با توجه به این موضوع، در این مطلب به معرفی دستگاه بسته‌‌بندی عسل، اجزا تشکیل دهنده دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره و نحوه عملکرد آن‌ها، مزایا استفاده از دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره ساشه، تجهیزات مورد نیاز برای خط بسته‌بندی عسل و قیمت دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره پرداخته‌ایم تا شما بتوانید دستگاه مورد نیاز خود را با تجهیزات و امکانات مدنظر به مجموعه بهفر ماشین سفارش داده و آن را خریداری نمایید.

دستگاه بسته‌بندی عسل چیست؟

دستگاه بسته‌بندی عسل یکی از انواع دستگاه‌های صنعتی بسته‌بندی مواد غذایی به شمار می‌رود که این ماده غذایی پر خاصیت را به صورت یک نفره بسته‌بندی می‌نماید تا در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف همچون هتل‌ها، رستوران‌ها، قطار، هواپیما و … بتوان به آسانی از آن‌ها استفاده نمود. دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره ساشه از انواع دستگاه‌های پرکن مایعات محسوب می‌شود که بسته‌بندی‌های کاملا متفاوت و کاربردی را ایجاد کرده و می‌تواند کیفیت و میزان ماندگاری آن را چندین برابر افزایش دهد.

 

برای خرید انواع دستگاه بسته بندی با بهفر ماشین تماس بگیرید.

مشخصات فنی دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره

  • جنس بدنه دستگاه از استیل ضد زنگ می‌باشد.
  • برق مصرفی دستگاه یک‌فاز یا سه فاز است.
  • از دستگاه بسته‌بندی عسل می‌توان برای پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ استفاده نمود.
  • دستگاه بسته‌بندی عسل می‌تواند عسل را در انواع بسته‌های قاشقی، لیوانی، بیضوی و یا چهارگوش پر نماید.
  • امکان سفارش دستگاه با تجهیزات مورد نیاز مشتری مانند نصب چند نازل بر روی دستگاه وجود دارد.

اجزا تشکیل دهنده دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره ساشه کدامند و نحوه عملکرد آن‌ها چگونه است؟

دستگاه بسته‌بندی عسل تک‌نفره از اجزای مختلفی تشکیل شده است که موجب افزایش عملکرد دستگاه شده و می‌توانند سرعت بسته‌بندی را نیز افزایش دهند. از جمله اجزا دستگاه بسته‌بندی عسل و عملکرد هر یک از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تابلو برق

این دستگاه مانند سایر دستگاه‌های بسته‌بندی مجهز به تابلوی برق است تا نیروی الکتریکی قطعات دستگاه را تامین نماید. این قطعه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دستگاه به شمار رفته و باید از جنس مرغوب و کیفیت بسیار بالایی ساخته شود.

2. مانیتور PLC

این مانیتور وظیفه برنامه‌ریزی عملکرد کلیه قطعات دستگاه را بر عهده داشته و طول و عرض بسته‌ها، سرعت بسته‌بندی، وزن هر بسته و … را تعیین می‌کند. شما می‌توانید دستگاه این مانیتور را با زبان فارسی نیز سفارش دهید.

مانیتور PLC دستگاه پرکن عسل

3. مخزن دستگاه

مخزن دستگاه بسته‌بندی عسل از جنس استیل مخصوص است تا در برابر هرگونه ماده خورنده و زنگ زدن مقاومت بالایی داشته باشد. مایعات مورد نظر همچون عسل را درون این مخزن می‌ریزند که دریچه خروج این دستگاه به وسیله یک جک پنوماتیک کنترل می‌شود. با باز شدن درب مخزن به وسیله جک، مقدار و وزن مشخصی از عسل از مخزن خارج می‌شود. عسل برخلاف سایر مایعات غلیظ بوده و روندگی پایینی دارد. به همین دلیل از یک المنت درون مخزن استفاده می‌شود تا عسل را گرم نموده و روندگی آن را افزایش دهند. این المنت در لایه دوجداره مخزن و در داخل آب قرار می‌گیرد. عسل نیز در داخل مخزن دوم و داخل مخزن اصلی ریخته می‌شود تا گرما به آن رسیده و روان شود.

مخزن دستگاه بسته بندی عسل

4. برجک دستگاه

رول بسته‌بندی مانند سلفونی، آلومینیومی، opp و … بر روی برجک قرار گرفته و برای یکبار و به صورت دستی به دور یقگی پیچیده می‌شود.

برچک ماشین بسته بندی عسل

5. یقگی دستگاه

یقگی وظیفه فرم‌دهی به رول بسته‌بندی را دارد که این رول را از حالت تخت به پک بسته‌بندی ساشه تبدیل می‌کند. یقگی دستگاه می‌تواند بر اساس سایز بسته‌بندی محصول مورد نظر شما سفارش‌سازی شده و سایز بسته‌بندی‌ها را تغییر دهد.

یقگی دستگاه بسته بندی ساشه عسل

6. دوخت حرارتی

پیش از آنکه عسل درون بسته‌بندی ریخته شود، پشت و زیر سلفون (یا هر متریالی که برای بسته‌بندی استفاده شده است) دوخته شده و پس از شکل گرفتن، عسل به داخل آن ریخته می‌شود. در انتها سر این بسته‌بندی نیز دوخته می‌شود تا به طور کامل بسته شود.

7. قیچی دستگاه

همزمان با دوخت نهایی بسته‌ها، ساشه عسل زیرین به صورت اتوماتیک با قیچی از سایر بسته‌ها و بدنه رول جدا شده و هر یک از این بسته‌بندی‌ها به صورت محصول نهایی به بازار عرضه می‌شوند.

آشنایی با مراحل بسته‌بندی عسل تک نفره در خط بسته‌بندی عسل

  1. مرحله اول: ابتدا عسل درون مخزن استیل دستگاه ریخته می‌شود تا به وسیله المنت یا گرم‌کنی که درون دستگاه قرار دارد به خوبی نرم و روان شده و داخل بسته‌بندی ریخته می‌شود.
  2. مرحله دوم: پشت و زیر بسته‌بندی‌های مورد نیاز به صورت اتوماتیک دوخته شده و به صورت نیمه باز به زیر نازل‌های دستگاه حرکت می‌کنند.
  3. مرحله سوم: به وسیله جک دستگاه درب خروجی مخزن باز شده و عسل به داخل بسته‌بندی‌هایی که زیر نازل قرار می‌گیرند ریخته می‌شود.
  4. مرحله سوم: پس از ریختن عسل درون بسته‌بندی، ساشه به سمت جلو حرکت می‌کند تا بسته‌بندی مورد نظر به خوبی دوخته شود.
  5. مرحله پنجم: بسته‌ها پس از دوخته شدن با قیچی دستگاه به صورت اتوماتیک از رول بسته‌بندی جدا شده و به سمت جلو حرکت می‌کنند.
  6. مرحله ششم: در مرحله آخر در صورت مجهز بودن دستگاه به تاریخ زن، تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته‌بندی درج می‌شوند.

تجهیزات مورد نیاز در خط بسته‌بندی عسل

همانطور که گفتیم، عسل را می‌توان در انواع بسته‌های مختلف مانند ساشه، قاشقی و … بسته‌بندی نمود. به همین دلیل در خط بسته‌بندی عسل، بر اساس نوع بسته‌بندی از تجهیزات مختلفی بر روی دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره نصب می‌شود. این تجهیزات شامل موارد زیر هستند:

  • دستگاه پلمپ بسته‌بندی
  • دستگاه شیرینگ لیبل
  • دستگاه پرکن قاشقی
  • فویل گذار
  • دستگاه تاریخ‌زن
  • مخزن گرمکن

مزایا استفاده از دستگاه بسته‌بندی عسل

  • امکان تنظیم حجم محصول: این دستگاه امکان بسته‌بندی عسل به اشکال مختلف و با حجم‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • سرعت بالا در تهیه بسته‌ها: بسته‌بندی حجم زیادی از عسل با سرعت بالا یکی از مزایای مهم این دستگاه است که در کمترین زمان ممکن محصول نهایی تولید می‌شوند.
  • دقت بالا در بسته‌بندی: دقت بالای دستگاه در بسته‌بندی عسل تک نفره موجب افزایش کیفیت محصول و بسته‌بندی آن می‌شود.
  • عملکرد آسان و راحت: عملکرد ساده و بسیار آسان این دستگاه موجب می‌شود که با پیگیری دستورالمعل‌های ساده دستگاه، بتوان به آسانی و با کمترین نیروی انسانی دستگاه را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده نمود.

قیمت دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره چگونه محاسبه می‌شود؟

دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره ساشه می‌تواند با ابعاد مختلف، امکانات و تجهیزات متفاوت سفارش‌سازی شده و تولید شود. به همین دلیل، قیمت دستگاه بسته‌بندی عسل تک نفره متغیر بوده و امکان تعیین مبلغ مشخص برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی شما می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در بهفر ماشین تماس گرفته و با قرار دادن اطلاعات لازم در اختیار کارشناسان، استعلام قیمت دستگاه بسته‌بندی عسل مورد نظر خود را در مجموعه بهفر ماشین دریافت نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی عسل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما