دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین

دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین یکی از سریع ترین و مفید ترین ماشین آلات صنعت بسته بندی می باشد. مواد و محصولات گرانول با دستگاه های بسته بندی توزین دار بسته بندی می شوند. دستگاه های توزین دار این محصولات را وزن می کنند و بسته بندی را انجام می دهند. هرچقدر تعداد این توزین ها برای دستگاه ها بیشتر باشد، سرعت بسته بندی نیز بالاتر می رود  و دستگاه بسته بندی شش توزین یکی از پر مصرف ترین دستگاه ها با سرعت بالا در صنایع مختلف می باشد.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین

وزن این دستگاه 1600 کیلوگرم است و مصرف کاملاً صنعتی دارد و یکی از دستگاه های بزرگ خطوط تولید بسته بندی می باشد. ابعاد دستگاه عبارتند از طول 200 سانتیمتر، عرض 220 سانتیمتر، ارتفاع 290 سانتیمتر می باشد. برق مصرفی 2.5 کیلووات است و حتما سه فاز 380 ولت می باشد اما در صورتیکه برق محل کارخانه شما در آن بخش تکفاز باشد می توانید  جهت ساخت دستگاه با برق تکفاز هم مشاوره دریافت نمایید. این مشاوره رایگان می باشد. سرعت کارکرد این دستگاه از 30 بسته در دقیقه تا 35 بسته در دقیقه می باشد. وزن بسته بندی ها 20 گرم تا 2000 گرم میباشد.

از دستگاه بسته بندی 6 توزین در بسته بندی کدام محصولات استفاده می شود؟

محصولات گرانولی و قطعه شکل در این دستگاه بسته بندی می شوند. دستگاه های بسته بندی شش توزین برای طیف گسترده ای از محصولات پودری، گرانولی و قطعه ای خشک مناسب هستند.

برخی از نمونه های رایج محصولات قابل بسته بندی با این دستگاه ها عبارتند از:

* مواد غذایی: آرد، شکر، نمک، ادویه جات، غلات، حبوبات، چیپس، پفک، پودر سوپ، پودر ژله، ماکارونی، رشته فرنگی، و …

* مواد شیمیایی: شوینده ها، مواد شوینده، سموم دفع آفات، کودها، رنگدانه ها و …

* دارویی: قرص، کپسول …

* قطعات کوچک: پیچ، مهره، واشر، دکمه و …

برای نصب دستگاه بسته بندی 6 توزین به چه فضایی نیاز است؟

یک فضای کاری با طول بالای سه متر و عرض بالای 3 متر و ارتفاع بالای 4 متر کافی میباشد. به این ترتیب فضایی با حداقل مساحت 10 مترمربع با ارتفاع بالای چهار متر برای قرار گیری این دستگاه کافی به نظر می رسد. اما اگر مقدار فضاهای متفاوتی دارید حتما با کارشناسان بهفرماشین مشاوره رایگان داشته باشید.

برق مصرفی دستگاه بسته بندی 6 توزین چیست؟

این دستگاه بسته بندی شش توزین به طور کامل صنعتی است و معمولاً ماشین آلات صنعتی با برق سه فاز 380 ولت کار می کند. برق مصرفی این دستگاه 2.5 کیلووات می باشد. ممکن است محل کار شما دارای برق شهری باشد، در این صورت دستگاه را با برق تکفاز 220 ولت سفارش دهید.

نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی 6 توزین چقدر است؟

این دستگاه به طور حتم نیازمند یک دستگاه بالابر می باشد. معمولاً برای دستگاه های بسته بندی توزین دار از دستگاه بالابر Z برای آنها استفاده می شود. بنابراین دستگاه بالابر مورد این دستگاه نیز بالابر Z می باشد. ارتفاع بالابر زد را نسبت به ارتفاع این دستگاه تعیین می کنید به عنوان مثال از آنجایی که 290 سانتیمتر مقدار ارتفاع دستگاه می باشد، ارتفاع بالابر باید بیشتر از 290 سانتیمتر باشد. محصولات گرانول توسط این دستگاه وارد مخزن دستگاه بسته بندی شش توزین می شود. پیش از شروع به کار دستگاه، باید تنظیمات آن توسط تابلوفرمان هوشمند انجام شده باشد. حالا وزن بسته ها مشخص شده است. محصولات در شش بخش در توزین ها آماده بسته بندی می شود. طبق وزن های مشخص شده دستگاه شروع به کار می کند. سلفونی که در پشت دستگاه قرار دارد  با کمک بخش های مختلف دستگاه باز می شود و دور لوله یقه پیچیده می شود. با سلفون کش بسته ها آماده می شوند و محصولات داخل بسته ها ریزش می کنند. بسته ها با کمک فک های عمودی و افقی دوخت می خورند. سپس با کمک دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی بسته ها جمع آوری می شوند.

سرعت دستگاه بسته بندی 6 توزین چقدر است؟

سرعت یکی از مهمترین آیتم هایی است که در زمان انتخاب دستگاه باید در نظر بگیرید. سرعت دستگاه های بسته بندی با کمک وزن هایی که برای بسته ها در نظر گرفته شده و در تابلوفرمان هوشمند مشخص شده، تعیین می شود. این سرعت در دستگاه بسته بندی شش توزین ساخت بهفر ماشین اطلس البرز از 30 بسته در دقیقه شروع می شود و تا 35 بسته در دقیقه ادامه دارد. هرچقدر وزن بسته ها کمتر باشد، سرعت دستگاه خیلی بالاتر خواهد بود.

چرا دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین مناسب کار شما است؟

دستگاه های بسته بندی شش توزین به دلیل مزایای متعددی که ارائه می دهند، برای کارخانه ها، به خصوص کارخانه های تولیدی با حجم تولید متوسط تا بالا، بسیار مناسب هستند. برخی از این مزایا عبارتند از:

دستگاه بسته بندی شش توزین به دلیل کارکرد اتوماتیک و دقت وزن ها با صرفه جویی در زمان و هزینه ها سبب افزایش سرعت و راندمان می شود. سیستم های توزین این دستگاه ها با دقت در فرایند بسته بندی سبب کاهش ضایعات و کاهش هدر رفتن محصولات در زمان بسته بندی می شوند. با توجه به سنسورها و لودسل ها و اجزای دقیق برای اطمینان از وزن دقیق هر بسته، انسجام و کیفیت محصول نهایی بیشتر می شود و دقت افزایش می یابد. با خودکار کردن فرآیند بسته بندی، این دستگاه ها به کاهش چشمگیر نیاز به نیروی کار و در نتیجه کاهش هزینه های مربوط به آن کمک می کنند.

بدنه ی بخش های مهم این دستگاه ها از جنس استیل ضد زنگ یا سایر مواد بهداشتی ساخته شده است و از نفوذ آلودگی به داخل بسته ها جلوگیری می کند.

دستگاه های بسته بندی شش توزین می توانند طیف گسترده ای از محصولات را در اندازه ها و اشکال مختلف بسته بندی کنند. همچنین این دستگاه ها از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده اند و برای عملکرد بدون دردسر در محیط های صنعتی طراحی شده اند.

این دستگاه ها به طور کلی برای استفاده آسان طراحی شده اند و نیاز به آموزش یا تجربه پیچیده ای ندارند و اپراتور با آموزش های تکنسین های نصب به خوبی با دستگاه کار خواهند کرد.

دستگاه های بسته بندی شش توزین به راحتی با سایر تجهیزات موجود در خطوط تولید ادغام می شوند و سازگاری بالایی با خطوط تولید دارند.این تجهیزات همان بالابر، سیستم تاریخ زن، ازت زن، دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی و … می باشند.

بسیاری از این دستگاه ها را می توان با گزینه ها و لوازم جانبی مختلف همچون سیستم تاریخ زن و ازت زن، سیستم فرم پاکتی برای برآوردن نیازهای خاص شما ارتقا داد.

قیمت دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین چند است؟

دستگاه های بسته بندی شش توزین می توانند به طور قابل توجهی به افزایش سودآوری کارخانه ها کمک کنند، بنابراین هر اقدام و هزینه ای بابت خرید این دستگاه انجام دهید می توانید به راحتی آن هزینه را وارد چرخه مالی خود کنید.

فروش دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین چه شرایطی دارد؟

در نهایت، انتخاب نوع دستگاه بسته بندی شش توزین مناسب برای نیازهای شما به عوامل مختلفی مانند نوع محصول، حجم تولید، بودجه و نیازهای خاص شما بستگی دارد. برای فروش این دستگاه اقداماتی را برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید تنها با یک تماس با کارشناسان بهفر ماشین آن را دریافت نمایید. شما هم به صورت مجازی و هم به شکل حضوری امکان خرید و سفارش خواهید داشت. زمان تحویل نیز می توانید خود امور تحویل دستگاه را انجام دهید و هم می توانید امکان ارسال را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا برای شما به محل نصب ارسال گردد.

نصب دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین توسط چه کسانی انجام می شود؟

تکنسین های نصب انواع ماشین آلات در اسرع وقت در محل نصب حاضر خواهند شد. دستگاه را با محصول شما تست و نصب و راه اندازی خواهند کرد. شرایط نصب را حتما از پیش فراهم آورید. در مورد شرایط نصب نیز می توانید با تکنسین ها و متخصصین ساخت و تولید دستگاه ها صحبت نمایید.

دستگاه بسته‌ بندی 6 توزین بهفر ماشین البرز یکی از ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک است. دستگاه بسته بندی مهم ترین بخش خط تولید می باشد از این دستگاه برای بسته بندی انواع حبوبات، آجیل و خشکبار و تمام محصولات گرانولی استفاده میشود. این دستگاه  قابلیت بسته‌بندی انواع محصولات شیمیایی و غذایی گرانولی را در بسته‌بندی‌های لفاف سلفونی، پلی‌استر، ترسبافون صدفی، فویل آلومینیوم… را دارد.

این دستگاه در نمونه مکانیک طراحی و تولید می‌شود. نمونه مکانیک این دستگاه با برق 3 فاز کار میکند. این نمونه مناسب برای مکان‌های صنعتی و سوله های بزرگ است.

این دستگاه مجهز به شش کاپه ترازوی دیجیتال (لودسل) است. به زبان ساده تر این دستگاه  قابلیت 6 وزن‌کشی در یک‌زمان را دارد.

ابعاد دستگاه : طول 200، عرض220 ، ارتفاع 290
برق مصرفی : 2/5  کیلووات تک فاز و سه فاز ۲۲۰ الی ۳۸۰ ولت
وزن دستگاه : حدود ۱6۰۰ کیلوگرم
سرعت بسته بندی : 30 الی 35 بسته در دقیقه
وزن بسته بندی ها : ۲۰ الی ۲۰۰۰ گرم
دستگاه بسته بندی شش توزین دیجیتالی با سیستم PLC ، مانیتور لمسی با منو فارسی، سیستم عیب یاب اتوماتیک، HMI و … میباشد.
کاربرد : انواع حبوبات، غلات، خشکبار، قند، شکر، برنج، چای، سبزی و میوه خشک، چیپس سیب زمینی، مواد دارویی و شیمیایی گرانولی و تمامی محصولات با ماهیت گرانولی به صورت تمام اتوماتیک بدون دخالت دست با سرعت و دقت بالا بسته بندی می شوند.

لفاف بسته بندي : لفاف سلفونی، پلی استر، ترسبافون صدفی فویل آلومنیوم و اکثر لفاف هایی که به صورت رولی عرضه میشوند و امکان دوخت حرارتی دارند.

six weighing Packaging Machine
Device dimension: length 200, width 220, height:290 cm
Power consumption :2/5kw single-phase or three-phase 220 to 380 v

Packing speed: 30 to 35 packages per minute
Packaging speed:30 to 35 packages per minute
packaging weight: 20 to 2000 gr
Wrapper: cellophane, polyester, aluminum foil and most wrappers that are roll
six weighing packaging machine is equipped with PLC systems, touchscreen monitor with Persian menu, automatic diagnostic systems, HMI and more.
Application: packaging of cereals, grains, nuts, sugar, rice, tea, dried vegetables and fruits, potato.

نحوه کارکرد دستگاه بسته‌بندی 6 توزین مکانیک:

1-تابلو برق:

تابلو برق دستگاه بسته بندی 6 توزین از بهترین قطعات استفاده‌شده و وظیفه انتقال و تقسیم بندی نیروی الکتریکی به قسمت‌های مختلف دستگاه را به عهده دارد. تابلو برق فرمان‌های خود را از هوش مصنوعی دستگاه (PLC) دریافت می‌کند.

 

تابلو برق دستگاه بسته بندی 6 توزین-عکس محصول3

2-الکتروموتور:

این دستگاه مجهز به یک الکتروموتور است. این الکتروموتور در نمونه‌ی تک فاز و یا سه فاز و بسته به نیاز مشتری سفارشی‌سازی می‌شود. الکتروموتور وظیفه به کار انداختن قطعات مکانیکی دستگاه را به عهده دارد.

الکترو موتور دستگاه بسته بندی 6 توزین-عکس محصول

3-PLC:

این دستگاه مجهز به PLC و مانیتور رنگی است که قابلیت سفارشی‌سازی به صورت چند زبانه را دارد. برنامه‌ریزی بسته‌بندی برای یک‌بار و توسط این قطعه که به مغز دستگاه هم مشهور است انجام می‌شود. ازاین‌پس دستگاه به‌صورت کاملاً اتوماتیک اقدام به بسته‌بندی محصول می‌کند.

پی ال سی دستگاه بسته بندی 6 توزین -عکس محصول

4-دکل:

دستگاه بسته بندی 6 توزین مجهز به یک دکل است که رول بسته‌بندی بر روی آن قرار می‌گیرد. رول بسته‌بندی از این دکل به دور یقگی دستگاه پیچیده می‌شود.

دکل دستگاه بسته بندی 6 توزین-عکس محصول3

5-یقگی:

عرض بسته بندی از طریق یقگی تعریف میشود. سلفون به صورت دستی به دور یقگی دستگاه پیچیده میشود. این یقگی وظیفه شکل دادن سلفون و تبدیل آن به بسته های مورد نظر را دارد.

یقگی دستگاه بسته بندی 6 توزین-عکس محصول

6-دوخت حرارتی:

یکی از قطعات مکانیکی دستگاه دوخت حرارتی آن است که توسط چند المنت گرم میشود. توسط دوخت حرارتی و گرمای المنت، رول پیچیده شده به دور یقگی، از پشت و پایین دوخته شده و شکل میگیرد. بسته موردنظر آماده ریزش محصول است.

دوخت حرارتی دستگاه بسته بندی 6 توزین-عکس محصول

7-کاپه(وزن کش):

این دستگاه مجهز به  6 ترازوی دیجیتال (لودسل) است که محصول را با توجه به برنامه دستگاه، وزن‌کشی کرده و به داخل بسته‌ ما هدایت میکند.

کاپه دستگاه بسته بندی 6 توزین-عکس محصول3

8-دوخت نهایی:

در این مرحله بسته‌بندی به شکل سرباز است .بسته سر باز محصول دوخت نهایی شده و توسط قیچی و به‌صورت خودکار ،از رول اصلی دستگاه جدا می‌شود. محصول آماده بسته‌بندی نهایی و عرضه به بازارفروش است.

برای کسب اطلاع از قیمت فروش دستگاه بسته بندی 6 توزین حبوبات و خشکبار با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ابعاد دستگاه : طول 200، عرض220 ، ارتفاع 290
برق مصرفی : 2/5  کیلووات تک فاز و سه فاز ۲۲۰ الی ۳۸۰ ولت
وزن دستگاه : حدود ۱6۰۰ کیلوگرم
سرعت بسته بندی : 30 الی 35 بسته در دقیقه
وزن بسته بندی ها : ۲۰ الی ۲۰۰۰ گرم

وزن 1600 کیلوگرم
ابعاد 200 × 220 × 290 سانتیمتر
سرعت کارکرد دستگاه

30 الی 35 بسته در دقیقه

وزن بسته بندی ها

۲۰ الی ۲۰۰۰ گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی 6 توزین بهفر ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما