دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک بهفر ماشین

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک یکی از بهترین دستگاه هایی است که برای کارگاه هایی با فضای کوچک تر مورد استفاده قرار میگیرند. این دستگاه ها با نیروی حاصل از تکنولوژی پنوماتیک کار می کنند. این نیرو نیز از کمپرسور هوا گرفته می شود. قطعات زیادی از این دستگاه با فشار هوا کار می کنند و پنوماتیکی هستند.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

وزن دستگاه 450 کیلوگرم است و ابعاد آن با طول 150 سانتیمتر، عرض 130 سانتیمتر و ارتفاع 245 سانتیمتر می باشد. برق مصرفی 2.5 کیلووات تکفاز 220 ولت است و ظرفیت کارکرد آن از 15 بسته در دقیقه تا 25 بسته در دقیقه است. وزن بسته های تولیدی نیز از 20 گرم تا 2000 گرم است.

دو واحد توزین پنوماتیک مجزا برای توزین دقیق محصول

سیستم فرم دهی رول سلفون برای شکل دادن به بسته بندی

 و سیستم پر کردن پاکت یا بسته برای انتقال محصول توزین شده به داخل بسته

سیستم دوخت طولی و عرضی برای دوخت بسته

 و سیستم برش برای برش پاکت های بسته بندی شده به ابعاد دلخواه

سیستم کنترل پنوماتیک برای کنترل عملکرد دستگاه

کاربرد دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

برخی کارگاه ها فضای کمی برای قرار گیری دستگاه دارند. بنابراین لازم است از دستگاهی که ابعاد کوچکتری نسبت به دستگاههای دیگر دارند استفاده کرد. ضمن اینکه این دستگاه باید کارآیی یکسانی با دستگاه های مکانیکی داشته باشد و سرعت آن متناسب با خط تولید کارگاهی باشد. به این ترتیب بهترین دستگاه بسته بندی که برای اینکار مناسب است، دستگاه دو توزین پنوماتیک می باشد.

نحوه انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

پیش از هر اقدامی لازم است مشاوره ای را از کارشناسان دریافت نمایید تا بهترین دستگاه را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. بنابراین در ابتدا با تنها یک تماس می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص بهفر ماشین بهره مند شوید. سپس تصمیم خود را گرفته اید یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید و یا به صورت تلفنی خرید خود را انجام دهید.

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک مناسب چه کارهایی است؟

در خطوط تولید و بسته بندی که نیاز به پرکردن محصولات گرانولی دارند از دستگاه های بسته بندی توزین دار استفاده می شود. خط بسته بندی حبوبات، خط تولید میوه خشک، خط فرآوری آجیل و خشکبار و … از جمله خطوط تولیدی هستند که این دستگاه در آنها مورد  استفاده قرار می گیرد.

برای استفاده از دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک چه دانشی نیاز است؟

برای نصب و تست و راه اندازی و استفاده از دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک به دانش خاصی نیاز نیست و تنها کافیست نحوه استفاده از آن را از تکنسین های نصب به طور کامل آموزش ببینید. این دستگاه به طور اتوماتیک کار می کند و برای استفاده از آن باید کار با تابلوفرمان هوشمند آن را فراگرفته باشید. اما کار با آن به دلیل استفاده از صفحه نمایش لمسی بسیار ساده است و کافیست به دستگاه دستور بدهید و این دستورات را از طریق صفحه نمایش به مغز متفکر آن یعنی PLC بدهید.

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک چه محصولاتی را بسته بندی می کند؟

محصولاتی همچون آجیل، خشکبار، حبوبات، غلات، قند و شکر و نمک، شکلات پیچ، اسمارتیز و … توسط این دستگاه به صورت بالشتی بسته بندی می شود.

آیا دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک وزن های زیر 2000 گرم را بسته بندی می کند؟

به طور کلی این دستگاه بسته هایی با وزن های 20 گرم تا نهایتاً 2000 گرم تولید می کند.

آیا این دستگاه بسته بندی برای مایعات نیز مناسب است؟

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک که زیر مجموعه ماشین آلات توزین دار می باشد برای محصولات گرانول و دانه ای استفاده می شود و مناسب مایعات نیست.

برای کارکرد دستگاه بسته بندی دوتوزین پنوماتیک تمام اتوماتیک به چه برقی نیاز است؟

برق مصرفی این دستگاه با توجه به مکانیزم آن معمولاً تکفاز 220 ولت می باشد. اما اگر اصرار به داشتن برق سه فاز دارید می توانید در زمان سفارش اعلام فرمایید. مصرف برق 2.5 کیلووات می باشد. دستگاه های دو توزین نسبت به چهار توزین به طور کلی برق مصرفی کمتری دارند. دستگاه هایی مثل این دستگاه که از سیستم کنترل PLC استفاده می کنند به طور کلی برق مصرفی کمتری نسبت به دستگاه هایی که از سیستم کنترل رله ای استفاده می کنند، دارند. در صورتیکه سرعت کارکرد دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید و از یک برقرار کننده ولتاژ استفاده کنید تا نوسانات برق موثر نباشد، می توانید مصرف برق را کاهش دهید.

قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک چقدر است؟

این دستگاه بر اساس قطعات مکانیکی، الکترونیکی و پنوماتیکی به کار رفته در آنها قیمت گذاری می شود. بنابراین بر این اساس دائما در حال تغییر می باشد. نکته مهم اینکه برای دریافت مناسب ترین و به روز ترین قیمت حتما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. علاوه بر قیمت دستگاه باید در نظر بگیرید که یک دستگاه کمپرسور نیز، نیاز دارید. بنابراین با توجه به این موارد انتخاب کنید که کدام دستگاه را باید خریداری کنید.

چطور دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک را سفارش دهید؟

یکی از بهترین روش ها تماس تلفنی با متخصصین بهفرماشین اطلس البرز می باشد. علاوه بر دریافت مشاوره رایگان می توانید سفارش ساخت دستگاه را نیز ثبت کنید. سپس با مراجعه حضوری از قرارداد ساخت دستگاه اطمینان حاصل می کنید.

آیا امکان نصب در محل دستگاه بسته بندی 2 توزین پنوماتیک را دارید؟

برق سه فاز یا تکفاز متناسب با آنچه که سفارش دادید را حتماً داشته باشید. محل نصب نباید پستی و بلندی داشته باشد تا دستگاه در حالت تعادل قرار گیرد. در زمان نصب، محصول به اندازه کافی داشته باشید و سلفون متناسب با محصول را تهیه کرده باشید. جنس این رول های سلفونی با یکدیگر متفاوت است و گاهی نازک و گاهی ضخیم هستند.

نحوه استفاده از دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک را از کجا آموزش ببینیم؟

شما می توانید به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید و در کارگاه از تکنسین ها آموزش ببینید و یا پس از تحویل دستگاه، تکنسین ها به محل نصب اعزام می شوند، دستگاه تست و نصب و راه اندازی و آموزش داده می شود.

اﺑﻌﺎد : ﻃﻮل 150، ﻋﺮض 130 ارﺗﻔﺎع 245 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ

ﺑﺮق ﻣﺼﺮﻓﯽ : 2.5 ﮐﯿﻠﻮوات ﺗﮑﻔﺎز 220 وﻟﺖ

ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي : 15 اﻟﯽ 25 ﺑﺴﺘﻪ در دﻗﯿﻘﻪ

وزن ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي ﻫﺎ : 20 اﻟﯽ 2000 ﮔﺮم

ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي دو ﺗﻮزﯾﻦ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﺑﺎ ﺳﯿﺴﺘﻢ PLC ، ﻣﺎﻧﯿﺘﻮر ﻟﻤﺴﯽ ﺑﺎ ﻣﻨﻮ ﻓﺎرﺳﯽ، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﯿﺐ ﯾﺎب اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ، HMI و … ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﮐﺎرﺑﺮد : ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي ﮐﻠﯿﻪ ﻣﻮاد ﮔﺮاﻧﻮﻟﯽ ﺷﺎﻣﻞ اﻧﻮاع ﺣﺒﻮﺑﺎت، ﻏﻼت، ﺧﺸﮑﺒﺎر ﻗﻨﺪ و ﺷﮑﺮ، ﻧﻤﮏ، ﺗﺨﻤﻪ، ﭘﺴﺘﻪ

ﮐﺸﻤﺶ، ﭼﺎي، ﻣﻮاد ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ ﮔﺮاﻧﻮﻟﯽ و…ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ.

ﻟﻔﺎف ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي : ﻟﻔﺎف ﺳﻠﻔﻮﻧﯽ، ﭘﻠﯽ اﺳﺘﺮ ﺗﺮﺳﺒﺎﻓﻮن ﺻﺪﻓﯽ ، ﻓﻮﯾﻞ آﻟﻮﻣﻨﯿﻮم و اﮐﺜﺮ ﻟﻔﺎف ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت روﻟﯽ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ .

وزن 450 کیلوگرم
ابعاد 150 × 130 × 245 سانتیمتر
برق مصرفی

2.5 ﮐﯿﻠﻮوات ﺗﮑﻔﺎز 220 وﻟﺖ

سرعت کارکرد دستگاه

15 اﻟﯽ 25 ﺑﺴﺘﻪ در دﻗﯿﻘﻪ

وزن بسته بندی ها

20 اﻟﯽ 2000 ﮔﺮم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک بهفر ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما