دستگاه بالابر C بهفر ماشین

ساخت دستگاه

تحویل با نظارت مشتری

نصب، راه اندازی و آموزش

گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت مشاوره یا استعلام قیمت تماس بگیرید

سر فصل ها

دستگاه بالابر C بهفر ماشین

دستگاه بالابر C بهفر ماشین یکی از انواع بالابرهای محصولات در جهت رساندن آنها به مخزن دستگاه های دیگر می باشد. دستگاه های الواتور، نقش انتقال دهنده را در خطوط تولید بر عهده دارند. برخی خطوط تولید نیاز به انتقال محصولات به شکل سی انگلیسی دارند که از این بالابر و تجهیزات آن استفاده می شود.

این دستگاه ها که جزئی از تجهیزات کارخانه ها و خطوط تولید می باشند در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می شوند. صنایع غذایی، شیمیایی، بهداشتی و دارویی از این بالابرها استفاده می نمایند. به این ترتیب کارکرد ماشین آلات در این خطوط با سرعت بالاتر و دقت بیشتری پیش می روند. مشخصات فنی این دستگاه بالابر صنعتی را در ادامه می توانید ملاحظه کنید.

مشخصات فنی دستگاه بالابر C بهفر ماشین

ارتفاع این دستگاه تا 3.5 متر نیز قابل تغییر است و برق مصرفی آن 1 کیلووات 220 الی 380 ولت است. هم به صورت تکفاز هم به صورت سه فاز قابل سفارش هستند.

کاربرد دستگاه بالابر C چیست؟

این دستگاه بالابر که نام دیگر آن پاندولی است اهمیت زیادی در خطوط تولید کارخانه جاتی مانند کارخانه فرآوری بذر دارند. بذر دانه حساسی است و بالابرهایی مثل بالابر کاسه ای به آن آسیب می رساند بنابراین استفاده از بالابر C این محصولات را از آسیب محافظت می نمایند. به این ترتیب آسیب فیزیکی کمتری به محصولات وارد می شود.

استفاده از دستگاه بالابر C برای چه محصولاتی مناسب است و در کنار کدام دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد؟

بالابر C نوعی دستگاه جا به جایی فله ای مواد گرانولی در خطوط تولید و فراوری مختلف می باشد.

نام C  به دلیل شکل ظاهری شبیه به حرف C این نوع بالابر است که از یک بازوی خمیده و یک مخزن با سطل در انتهای آن تشکیل شده است. صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و تبدیلی از جمله مواردی هستند که از این دستگاه در آنها استفاده می شود.

مخزن این دستگاه در پایین ترین نقطه قرار میگیرد. مواد گرانولی که شامل مواد شیمیایی، خوراک دام و طیور، کود، مواد اولیه دارویی و غذایی می شود داخل مخزن ریخته می شوند. با روشن کردن دستگاه و فعال شدن سیستم بازوی C به سمت بالا حرکت می کند و مخزن را با خود بالا می برد. در ارتفاه مورد نظر مواد در دستگاه دیگری ریخته می شود.

این دستگاه در بیشتر مواقع انواع دستگاه های بسته بندی می باشند. سپس بازوی C شکل به پایین بر می گردد و برای دور بعدی آماده می شود. بالابر C می تواند حجم زیادی از مواد را در مدت زمان کوتاهی جا به جا کند. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و نیاز به آموزش های خاصی ندارد.

تنوع در اندازه و ظرفیت بالابر C زیاد است و می توانید آنها را با ارتفاع های مختلف سفارش دهید. این دستگاه علاوه بر مواد گرانولی می تواند برای برخی مواد پودری نیز استفاده شود. اما در این صورت امکان وقوع گرد و غبار در محیط بالا می رود.

ارتفاع این دستگاه باید متناسب با فضا و ارتفاع محل تخلیه مواد باشد. نوع مواد نیز توضیح داده شد. فضای مورد نیاز نیز همانطور که شرح آن رفت، باید متناسب با فضای موجود در خط تولید باشد.

دستگاه بالابر مواد غذایی در کنار کدام دستگاه ها مورد نیاز هستند؟

یکی از مهمترین کاربردهای دستگاه های الواتور یا بالابر در صنعت بسته بندی می باشد. انواع دستگاه های بسته بندی برای مواد مختلف از جمله مواد پودری و گرانولی و دستگاه های بوجاری پولیش همچنین دستگاه های خط تولید چیپس سیب زمینی همگی نیازمند یک دستگاه بالابر در کنار خود هستند. به این ترتیب مخزن این دستگاه ها سریع پر شده و ظرفیت تولید کل خط بالا می رود.

دستگاه های بالابر Z و بالابر کاسه ای و بالابر اوگر حلزونی نیز در کنار بالابر C برای اینکار مورد استفاده قرار می گیرند. محصولاتی همچون انواع آجیل و تخمه و بادام و فندوق تا شکلات ها، حبوبات، خشکبار قند و شکر، چای و نمک، برنج، گندم همگی با این دستگاه ها انتقال داده می شوند. دستگاه های الواتور بخشی از سیستم های نوار نقاله ای هستند که استفاده از آنها سبب کاهش هزینه های جانی و مالی خطوط تولید می شوند.

در صورت استفاده نکردن از این دستگاه ها بدون شک اپراتورهایی که مسئول حمل و نقل محصولات به مخزن دستگاه ها هستند دچار آسیب های فراوانی می شوند. از این دستگاه با نام بالابر تغذیه کننده دانه ای نیز اسم برده می شود. این دستگاه ها از جمله ماشین آلاتی هستند که در ساخت آنها از پیچیدگی خاصی استفاده نشده اما موارد استفاده آنها بسیار زیاد می باشد.

انواع دستگاه بالابر مواد غذایی در خطوط تولید محصولات غذایی در کنار آسیاب ها به کار می روند و به این ترتیب بهداشت این خطوط نیز بالا می رود. برای کارکردن با دستگاه بالابر تغذیه کننده دانه ای تنها نیاز به یک اپراتور است که تنظیمات اولیه آن را انجام دهد. این تنظیمات پیچیدگی خاصی ندارد و تکنسین های شرکت بهفرماشین اطلس البرز در زمان تحویل دستگاه آن را به خوبی شرح داده و به شما آموزش می دهند. هرگونه سوالی را می توانید تنها با یک تماس با کارشناسان ما مطرح نمایید.

قیمت دستگاه بالابر C بهفر ماشین چقدر است؟

برای دریافت بهترین قیمت ها و شرایط سفارش دستگاه ها حتما با کارشناسان بهفر ماشین اطلس البرز تماس حاصل فرمایید. این دستگاه بالابر دستگاه بسته بندی بر اساس متریال اولیه ساخت و هزینه های جانبی قیمت گذاری می شوند. بهمین دلیل هزینه ها به روز اعلام می شوند چرا که بازار ایران به طور لحظه ای در حال تغییر قیمت می باشد.

فروش دستگاه بالابر C بهفر ماشین چطور انجام می شود؟

جهت سفارش این بالابر بطور حتم باید مشاوره دریافت نمایید. این مشاوره در بهفر ماشین اطلس البرز به طور رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. پس از آن می توانید دستگاه را سفارش دهید و در زمان مقرر آن را دریافت نمایید. تحویل دستگاه درب کارخانه است. معمولاً با هماهنگی خریداران دستگاه به محل نصب ارسال می شود. تنها با یک تماس تلفنی می توانید از نحوه سفارش تحویل و قیمت و فروش انواع دستگاه بالابر دستگاه بسته بندی بطور کامل اطلاع یابید.

 

ارتفاع : 3.5 متر، قابل تغییر
جنس کاسه ها : پلی اتیلن بهداشتی
برق مصرفی : 1کیلو وات 220 الی ۳۸۰ ولت تکفاز و سه فاز
بالا بر C مخصوص حمل کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند و … و انتقال آنها به دستگاه های بسته بندی است.

Elevator C

Height: 3.5m, changeable

Material bowl: Sanitary polyethylene
Motor: 220 to 380 v single-phase or three-phase
.Lifts z to transport all bulk materials includes a variety of beans, nuts, grains, sugar, etc and transfer them to packaging machines

بالابر C با ارتفاع 3/5 متر قابلیت جابه‌جایی و بالابری انواع مواد غذایی و شیمیایی گرانولی را دارد. البته قدرت و ارتفاع بالابر بر اساس نیاز مشتری و نوع خط تولید قابل سفارشی‌سازی است. این دستگاه قبل از دستگاه بسته‌بندی قرارگرفته و وظیفه تغذیه این دستگاه را به عهده دارد.

مخزن دستگاه بالابر c مجهز به ویبراتور بوده که میتواند با ویبره محصول را درون کاسه ها هدایت نماید و این کاسه ها با حرکت رو به بالا مخزن دستگاه بسته بندی را شارژ می نماید.

تحلیل فنی بالابر C

1-مخزن ویبره:

مخزن ویبره بالابر C به آرامی محصول را بر روی کاسه های بالابر میریزد. در زیر این مخزن یک ترانس ویبره قرار دارد که باعث سرعت و سهولت در حرکت محصول میشود.

مخزن دستگاه بالابر C بهفر ماشین

2-الکتروموتور:

الکتروموتور دستگاه وظیفه به حرکت در آوردن زنجیر و کاسه های بالابر را به عهده دارد.این الکتروموتور با برق تک یا 3 فاز کار کرده و در کمترین حالت قدرتی برابر با یک اسب بخار را دارد.

موتور دستگاه بالابر C بهفر ماشین

3-بدنه دستگاه:

بدنه دستگاه به شکل C ساخته شده که به کمک چندین شفت و زنجیر ،کاسه های بالابر را جابه جا میکند.

بدنه دستگاه دستگاه بالابر C بهفر ماشین

4-کاسه های بالابر:

کاسه های بالابر از جنس پلی اتیلن بهداشتی بوده و بر روی زنجیر بالابر C متصل میشوند.

قطعات دستگاه بالابر C بهفر ماشین ارتفاع : 3.5 متر، قابل تغییر
جنس کاسه ها : پلی اتیلن بهداشتی
برق مصرفی : 1کیلو وات 220 الی ۳۸۰ ولت تکفاز و سه فازکاسه های دستگاه بالابر C بهفر ماشین

وزن 100 کیلوگرم
ابعاد 350 سانتیمتر
برق مصرفی

1کیلو وات 220 الی ۳۸۰ ولت تکفاز و سه فاز

جنس کاسه ها

پلی اتیلن بهداشتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بالابر C بهفر ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس باما