دستگاه پر کن پودری زنجبیل

دستگاه پر کن پودری زنجبیل

دستگاه پرکن پودری زنجبیل یا دستگاه قوطی پرکن پودری از ماشین‌آلات تولیدی مجموعه بهفر ماشین اطلس البرز است که انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی را در قوطی های فلزی،شیشه ای و پلاستیکی بسته بندی می‌کند.این دستگاه در دو نمونه تمام اتومات و نیمه اتوماتیک و بر اساس نیاز مشتری ساخته و سفارشی سازی میشوند.

در نمونه های تمام اتوماتیک و در فرایند بسته بندی نیازی به اپراتور وجود ندارد .اما در نمونه  نیمه اتوماتیک به یک اپراتور برای نگاه داشتن قوطی و یا کیسه محصول در زیر نازل وجود دارد.

نمونه دیگری از دستگاه پر کن پودری زنجبیل به نام دستگاه پر کن پودری سلفونی از سوی این مجموعه طراحی و تولید میشود که انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی را در بسته های پاکتی و بالشتی بسته بندی میکند .

در ادامه به معرفی انواع دستگاه بسته بندی پرکن پودری زنجبیل همراه با توضیحات و شماره های مشاوره خرید می‌پردازیم…

عکس 1 دستگاه پر کن پودری زنجبیل

انواع دستگاه قوطی پر کن پودر زنجبیل:

1- دستگاه پرکن پودر زنجبیل تمام اتوماتیک:

این نمونه قوطی پر کن زنجبیل از نوع تمام اتوماتیک بوده و در فرایند پر کردن انواع قوطی نیازی به نیروی انسانی ندارد.این دستگاه مجهز به یک نوار نقاله اتوماتیک و دو میز ترافیک است.

2-دستگاه دستگاه پرکن پودری زنجبیل نیمه اتوماتیک:

این دستگاه مخصوص پر کردن انواع قوطی و یا کیسه های سرباز است .قوطی یا کیسه توسط اپراتور در زیر نازل قرار گرفته و با فشردن پدال دستگاه ،میزان مشخصی از پودر زنجبیل به داخل قوطی و یا کیسه ریزش میکند.

برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه بهفر ماشین در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

3-دستگاه پرکن پودری زنجبیل پودری سلفونی:

این دستگاه مخصوص بسته بندی زنجبیل و انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی در کیسه های پاکتی و بالشتی بوده و تمام اتوماتیک است. این دستگاه به سرعت و دقت وزن کشی بالا مشهور است.برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه بهفر ماشین در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

4-دستگاه پر کن پودری زنجبیل ساشه :

این نمونه ماشین مخصوص بسته‌بندی انواع مواد پودری یا گرانولی دانه‌ریز غذایی و شیمیایی است. به‌عنوان نمونه می‌توان به انواع نمک و سماق تک‌نفره اشاره کرد. مخزن دستگاه مخصوص مواد پودری طراحی‌شده و همانند ماشین آلات قوطی پر کن یا سلفونی پودری ،مجهز به یک ماردون است که محصول را به جلو و بیرون مخزن هدایت می‌کند.

برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه بهفر ماشین در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

قیمت دستگاه پرکن پودری زنجبیل

با توجه به نوسانات بازار، بهترین گزینه برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها و قیمت خرید دستگاه پرکن پودر زنجبیل، استعلام قیمت به‌صورت تلفنی است. برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

نحوه کارکرد دستگاه پرکن پودری زنجبیل اتوماتیک

1-هوش مصنوعی در دستگاه پرکن پودری زنجبیل:

 پرکن پودر زنجبیل مجهز به هوش مصنوعی بوده و با یک برنامه‌ریزی، مراحل پر کردن قوطی را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. این هوش توسط قطعه‌ای به نام hmi که به مغز دستگاه مشهور است کنترل می‌شود.

2-تابلو برق در دستگاه پرکن پودر زنجبیل:

تابلو برق دستگاه پرکن پودری زنجبیل می‌تواند بر اساس کارکرد با برق تک فاز و یا 3 فاز سفارشی‌سازی شود. این تابلو برق از Plc دستگاه فرمان گرفته و وظیفه تقسیم برق قطعات الکتریکی دستگاه را به عهده دارد.

3-مخزن مخصوص دستگاه پرکن پودری زنجبیل:

 پرکن پودر زنجبیل مجهز به یک مخزن با همزن اتوماتیک برقی است. این هم زن حرکت پودر زنجبیل را سرعت و سهولت می‌بخشد .برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

4-ماردون حلزونی:

در زیر مخزن یک ماردون قرارگرفته که با چرخش خود میزان برنامه‌ریزی‌شده از پودر زنجبیل را به پایین و داخل قوطی هدایت میکند.

5-نازل دستگاه پرکن پودری زنجبیل:

میزان مشخصی از پودر زنجبیل به داخل قوطی محصول ریزش کرده و قوطی توسط نوار نقاله به جلو و به سمت میز ترافیک هدایت میشود .برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان قبل از خرید

قبل از خرید به‌صورت حضوری یا تلفنی کلیه راهنمایی‌ها برای بهترین انتخاب به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

ساخت دستگاه

در مراحل ساخت متخصصان ما به‌صورت مستمر با مشتریان عزیز در تعامل بوده و بسته به نیاز مشتری دستگاه موردنظر را کاملاً سفارشی‌سازی می‌کنند.

آزمودن کیفیت

قبل از تحویل کلیه ماشین‌آلات آزمایش‌شده و تست کیفیت می‌شود.

تحویل با نظارت مشتری

در انتهای کار ماشین‌آلات بااحتیاط، همراه با نظارت خریدار بارگیری شده و برای تحویل به محل موردنظر فرستاده می‌شود.

نصب و راه‌اندازی خط تولید

گروه فنی بهفر ماشین به محل موردنظر اعزام‌شده و با دقت دستگاه یا خط تولید را مونتاژ و راه‌اندازی می‌کنند.

خدمات پس از فروش

بهفر ماشین اطلس البرز ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش واقعی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما