دستگاه پرکن پودر کیک

دستگاه پرکن پودر کیک

دستگاه پرکن پودر کیک یا دستگاه بسته‌بندی پودری سلفونی از ماشین‌آلات تولیدی مجموعه بهفر ماشین اطلس البرز است که انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی را در بسته‌بندی‌های سلفونی یا پاکتی پک می‌کند. این دستگاه مخصوص بسته بندی پودر کیک در بسته های سلفونی بوده و از نوع تمام اتوماتیک است.

در ادامه به معرفی دستگاه پر کن کیک همراه با توضیحات و شماره های مشاوره خرید می‌پردازیم…

عکس 1 مقاله دستگاه پر کن پودر کیک

دستگاه پرکن پودر کیک

1-هوش مصنوعی:

دستگاه پر کن پودر کیک مجهز به هوش مصنوعی بوده و با یک برنامه‌ریزی، مراحل بسته‌بندی را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. این هوش توسط قطعه‌ای به نام plc کنترل می‌شود.

2-تابلو برق در دستگاه پرکن پودر کیک:

تابلو برق دستگاه پر کن پودر کیک می‌تواند بر اساس کارکرد با برق تک فاز و یا 3 فاز سفارشی‌سازی شود. این تابلو برق از Plc دستگاه فرمان گرفته و وظیفه تقسیم برق قطعات الکتریکی دستگاه را به عهده دارد.

3-مخزن مخصوص پودر کیک:

دستگاه پر کن پودر کیک مجهز به یک مخزن با همزن برقی است. این هم زن حرکت پودر کیک را سرعت و سهولت می‌بخشد .برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

عکس 2 در مقاله دستگاه بسته بندی پودر کیک

4-ماردون حلزونی:

در زیر مخزن یک ماردون قرارگرفته که با چرخش خود میزان برنامه‌ریزی‌شده از پودر کیک را به پایین و داخل پاکت می‌ریزد.

5-فک دستگاه:

این قسمت از دستگاه وظیفه شکل دهی سلفون دستگاه و تبدیل آن به پاکت بسته بندی را به عهده دارد.برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

عکس 3 در مقاله دستگاه بسته بندی پودر کیک

6-قیچی و دوخت حرارتی دستگاه پرکن پودر کیک:

این دو قطعه وظیفه دوخت (بستن) درب پاکت و جدا کردن آن را از رول اصلی دستگاه به عهده‌دارند .در این مرحله پودر کیک آماده بسته بندی نهایی و آماده عرضه به بازار فروش است.

قیمت دستگاه پرکن پودر کیک

با توجه به نوسانات بازار، بهترین گزینه برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها و قیمت خرید دستگاه پرکن پودر کیک، استعلام قیمت به‌صورت تلفنی است. برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما