دستگاه بسته‌بندی فندق

دستگاه بسته‌بندی فندق

دستگاه بسته‌بندی فندق از سری ماشین‌آلات تولید شرکت بهفر ماشین البرز است که انوع فندق و مغز فندق را در بسته‌بندی‌های سلفونی پاکتی یا کیسه ها و کارتن های بزرگ بسته بندی می‌کند. فندق یکی از مغزهای خوش خوراک و بسیار پر طرفدار بوده که یکی از 4 تخم اصلی  آجیل هم محسوب میشود.

مغز فندوق یکی از دانه های جدانشدنی از آجیل بوده و بازار فروش بسیار پرسودی هم دارد. برای درک بهتر نوع بسته بندی دستگاه بسته‌بندی فندق میتوان به بسته بندی های کوچک و بزرگ فندق مزمز اشاره کرد.

 البته از دستگاه بسته‌بندی فندق می‌توان در خط تولید آجیل و خشکبار، خط تولید حبوبات خط تولید و بسته‌بندی میوه خشک، خط تولید سبزی خشک و حتی در خط تولید قند شکسته و خط تولید قند حبه هم استفاده کرد. می‌بینید که دستگاه بسته‌بندی فندق به‌راحتی قابل‌تغییر کاربری است.

در ادامه انواع دستگاه بسته‌بندی فندق بهفر ماشین البرز را با توضیحات بیشتر و لینک خرید معرفی خواهیم کرد…

عکس 1مقاله دستگاه بسته بندی فندق

انواع دستگاه بسته‌بندی فندق

1-دستگاه بسته‌بندی فندق توزین دار

این نمونه ماشین‌آلات از نوع تمام‌اتومات بوده و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی و تولید می‌شوند. دستگاه بسته‌بندی توزین دار ،فندق را در بسته‌بندی‌های بالشتی و سلفونی پاکتی بسته‌بندی می‌کند. نمونه پنوماتیک با بدنه یک‌تکه و منبع برقی تک فاز گزینه بسیار خوبی برای مکان‌های غیر صنعتی و یا مشاغل کوچک محسوب می‌شود.

اما نمونه مکانیکی با حجم بیشتر و بدنه دوتکه از منبع برقی 3 فاز قدرت گرفته و ارتفاع بیشتری دارد.این نمونه مخصوص سوله‌های صنعتی مجهز به برق 3 فاز طراحی و تولیدشده است. دستگاه بسته‌بندی فندق توزین دار در 4 ظرفیت (2 توزین،4 توزین،6 توزین،12 توزین) تولید و سفارشی‌سازی می‌شود که با افزایش کاپه های دستگاه، سرعت بسته‌بندی بیشتر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه بهفر ماشین تماس بگیرید.

2-دستگاه بسته‌بندی فندق کیسه‌پرکن

این نمونه دستگاه بسته‌بندی فندق مخصوص پر کردن کیسه‌ای انواع ادویه جات غیر پودری و یا انواع حبوبات و غلات و آجیل و خشکبار است. البته از این دستگاه می‌توان برای پر کردن انواع کارتونهای وزن بالا هم استفاده کرد. این ماشین‌آلات هم دقیقاً همانند نمونه‌های توزین دار در دو مدل پنوماتیک و هیدرولیک تولید شده و قابلیت کارکرد با برق تک فاز و یا سه فاز رادارند.

دستگاه‌های کیسه‌پرکن فندق در سه ظرفیت تک توزین، دو توزین و 4 توزین طراحی و تولید می‌شوند که نمونه تک توزین نیمه اتومات، نمونه 2 توزین در دو مدل تمام و نیمه  اتومات و نمونه 4 توزین تنها در نمونه 100% اتوماتیک تولید می‌شود. برای کسب اطلاع و مشاوره رایگان با شماره‌های پشتیبانی ما در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

قیمت دستگاه بسته‌بندی فندق

با توجه به نوسانات بازار، بهترین گزینه برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها و قیمت ماشین‌آلات، استعلام قیمت به‌صورت تلفنی است. برای دریافت آخرین قیمت‌های ماشین آلات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما