دستگاه پرکن پودر کاری

دستگاه پرکن پودر کاری

دستگاه پرکن پودر کاری یا دستگاه قوطی پرکن پودری از ماشین‌آلات تولیدی مجموعه بهفر ماشین اطلس البرز است که انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی را در قوطی های فلزی،شیشه ای و پلاستیکی بسته بندی می‌کند.

نمونه دیگری از دستگاه پر کن پودر کاری به نام دستگاه ساشه پودری  از سوی این مجموعه طراحی و تولید میشود که انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی را در بسته های تک نفره بسته بندی میکند.پودر کاری همان پودر فلفل قرمز است که به عنوان چاشنی و طعم دهنده در انواع غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار میگیرد.

این ماشین آلات از نوع تمام اتوماتیک بوده و در فرایند بسته بندی نیازی به اپراتور ندارد.در ادامه به معرفی انواع دستگاه بسته بندی پرکن پودر کاری همراه با توضیحات و شماره های مشاوره خرید می‌پردازیم…

عکس 2 مقاله دستگاه پر کن پودر کاری

دستگاه پرکن پودر کاری

1-هوش مصنوعی:

 پرکن پودر کاری مجهز به هوش مصنوعی بوده و با یک برنامه‌ریزی، مراحل پر کردن قوطی را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. این هوش توسط قطعه‌ای به نام hmi کنترل می‌شود.

2-تابلو برق در دستگاه پرکن پودر کاری:

تابلو برق دستگاه پرکن پودری کاری می‌تواند بر اساس کارکرد با برق تک فاز و یا 3 فاز سفارشی‌سازی شود. این تابلو برق از Plc دستگاه فرمان گرفته و وظیفه تقسیم برق قطعات الکتریکی دستگاه را به عهده دارد.

3-مخزن مخصوص دستگاه پرکن پودر کاری:

 پرکن پودر کاری مجهز به یک مخزن با همزن اتوماتیک برقی است. این هم زن حرکت پودر کاری را سرعت و سهولت می‌بخشد .برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

عکس 1 مقاله دستگاه پر کن پودر کاری

4-ماردون حلزونی:

در زیر مخزن یک ماردون قرارگرفته که با چرخش خود میزان برنامه‌ریزی‌شده از پودر کاری را به پایین و داخل قوطی هدایت میکند.

5-نازل دستگاه پرکن پودر کاری:

میزان مشخصی از پودر کاری به داخل قوطی محصول ریزش کرده و قوطی توسط نوار نقاله به جلو و به سمت میز ترافیک هدایت میشود .برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ماشین‌آلات ساشه بهفر ماشین قابلیت بسته‌بندی دو نوع پاکت ساشه (مدادی و 3 طرف دوخت) رادارند.

دستگاه ساشه پودر کاری:

این نمونه ماشین مخصوص بسته‌بندی انواع مواد پودری یا گرانولی دانه‌ریز غذایی و شیمیایی است. به‌عنوان نمونه می‌توان به انواع نمک و سماق تک‌نفره اشاره کرد.مخزن دستگاه مخصوص مواد پودری طراحی‌شده و به‌جای جک، مجهز به یک ماردون است که محصول را به جلو و بیرون مخزن هدایت می‌کند.

برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه بهفر ماشین در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

قیمت دستگاه پرکن پودر کاری

با توجه به نوسانات بازار، بهترین گزینه برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها و قیمت خرید دستگاه پرکن پودر کاری، استعلام قیمت به‌صورت تلفنی است. برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما