دستگاه پرکن زردچوبه

دستگاه پرکن زردچوبه

دستگاه پرکن پودر زردچوبه یا دستگاه قوطی پرکن پودری از ماشین‌آلات تولیدی مجموعه بهفر ماشین اطلس البرز است که انواع مواد پودری غذایی و شیمیایی را در قوطی های فلزی،شیشه ای و پلاستیکی بسته بندی می‌کند. این دستگاه از نوع تمام اتوماتیک است.

در ادامه به معرفی دستگاه پرکن پودر زردچوبه همراه با توضیحات و شماره های مشاوره خرید می‌پردازیم…

عکس 1 مقاله دستگاه پر کن زردچوبه

دستگاه پرکن پودر زردچوبه

1-هوش مصنوعی:

 پرکن زردچوبه مجهز به هوش مصنوعی بوده و با یک برنامه‌ریزی، مراحل پر کردن قوطی را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. این هوش توسط قطعه‌ای به نام plc کنترل می‌شود.

2-تابلو برق در دستگاه پرکن پودر زردچوبه:

تابلو برق دستگاه پرکن زردچوبه می‌تواند بر اساس کارکرد با برق تک فاز و یا 3 فاز سفارشی‌سازی شود. این تابلو برق از Plc دستگاه فرمان گرفته و وظیفه تقسیم برق قطعات الکتریکی دستگاه را به عهده دارد.

3-مخزن مخصوص دستگاه پرکن پودر زردچوبه:

 پرکن پودر زردچوبه مجهز به یک مخزن با همزن برقی است. این هم زن حرکت محصول را سرعت و سهولت می‌بخشد .برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

عکس 3 مقاله دستگاه پر کن پودر زردچوبه

4-ماردون حلزونی:

در زیر مخزن یک ماردون قرارگرفته که با چرخش خود میزان برنامه‌ریزی‌شده از زردچوبه را به پایین و داخل پاکت می‌ریزد.

5-نازل دستگاه پرکن پودر زردچوبه:

میزان مشخصی از زردچوبه به داخل قوطی محصول ریزش کرده و قوطی توسط نوار نقاله به جلو و به سمت میز ترافیک حرکت میکند.برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه پرکن پودر زردچوبه

با توجه به نوسانات بازار، بهترین گزینه برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها و قیمت خرید دستگاه پرکن پودر زردچوبه، استعلام قیمت به‌صورت تلفنی است. برای دریافت آخرین قیمت‌های محصولات با شماره‌های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
تماس باما